ریبوت «سیستم شاک» اوایل سال ۲۰۱۸ به پلی‌استیشن ۴ می‌آید

در ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ , 11:31:50
سیستم شاک

استودیوی Nightdive تصمیم دارد ریبوت عنوان «سیستم شاک» (System Shock) را به پلتفرم پلی‌استیشن ۴ نیز بیاورد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

کمپین ساخت این بازی، اواخر ماه ژوئن در وب‌سایت «کیک استارتر» راه افتاد و هدف آن ریبوت این مجموعه (به جای صرفاً ریمستر عناوین قبلی) است. همان‌طور که پیش‌تر به اطلاعتان رساندیم، ۱۶ روز مانده به پایان این کمپین، سرمایه‌ی ۹۰۰ هزار دلاری مورد نظر این استودیو تأمین شد. هنوز هفت روز به پایان این کمپین زمان مانده‌است و تا لحظه‌ی انتشار این خبر، حدود ۱,۰۷۶,۲۷۳ روی آن سرمایه‌گذاری شده‌است.

تیم سازنده‌ی این بازی از تیم سازنده‌ی عنوان «فال اوت: وگاس جدید» (Fallout: New Vegas) درخواست کمک کرده‌است. ‌آن‌ها از افرادی نظیر «کریس اولون» (Chris Avellone)، «جسیکا جانسون» (Jessica Johnson)، «کوین منینگ» (Kevin Manning) و «دن روبالکابا» (Dan Rubalcaba) درخواست کرده‌اند تا روی این بازی کار کنند. گفتنی است «جیسون فیدر» (Jason Fader)، مدیر پروژه‌ی «سیستم شاک»، خود از اعضای تیم توسعه‌ی «فال اوت: وگاس جدید» بوده‌است.

عرضه‌ی این بازی برای پلتفرم پلی‌استیشن ۴ از اهداف این کمپین نبود و سازنده صرفاً برای قدردانی از حمایت‌های سرمایه‌گذاران تصمیم به انجام آن گرفته‌است. با این حساب، این بازی در اوایل سال ۲۰۱۸ برای پلی‌استیشن ۴ و در اواخر سال ۲۰۱۷ نیز برای پی سی و اکس باکس وان عرضه خواهد شد. در صورتی که این کمپین بتواند سرمایه‌ی یک میلیون و صد هزار دلاری جمع کند، نسخه‌های مک و لینوکس این بازی نیز ساخته خواهند شد که از کیبورد «ریزر کروما» (Razor Chroma) نیز به طور کامل پشتیبانی خواهند کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر