فروش عناوین The Evil Within و Rage بسیار راضی‌کننده بوده است

در ۱۳۹۵/۰۵/۲۰ , 20:30:19
id software, Rage, tango gameworks, The Evil Within, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت بتسدا (Bethesda Softworks), کنسول Xbox 360, کنسول Xbox One

در حالی‌که شرکت بتسدا به توسعه دنباله برای بسیاری از محصولات خود چراغ سبز نشان داده، همچنان عناوینی وجود دارند که هیچ ادامه‌ای برای آن‌ها ساخته نشده که می‌توان به The Evil Within و Rage اشاره کرد. حال با توجه به اطلاعاتی که از سوی یکی از مسئولان این شرکت منتشر شده، به احتمال بسیاری باید منتظر دنباله برای این عناوین باشیم. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

سایت Finder به‌تازگی مصاحبه‌ای با آقای پیت هاینز، یکی از مسئولان شرکت بتسدا، انجام داده و در آن پرسیده که آیا فروش عناوین The Evil Within و Rage برای توسعه دنباله برای آن‌ها کافی بوده یا خیر. آقای هاینز در جواب این‌طور پاسخ داد:

من فکر می‌کنم که میزان فروش دو عنوان The Evil Within و Rage برای توسعه دنباله کافی بودند.

همچنین در ادامه مصاحبه آقای هاینز که نمی‌خواست به‌طور مستقیم به برخی مسائل بپردازد، این‌طور گفت:

من نمی‌توانم درباره‌ی چیزهایی که معرفی نشده و یا ممکن است انجام دهیم صحبت کنم که در این‌صورت خودم را به دردسر می‌اندازم. اگر به‌طور قطع بگویم اتفاق نخواهد افتاد، طرفداران واکنش نامناسبی نشان خواهند داد، بنابراین نه این موضوع را رد و نه تایید می‌کنم تا نتیجه‌گیری نادرستی صورت نگیرد. به‌شخصه عاشق عنوان Rage بوده و برایم بسیار سرگرم‌کننده بود اما در حال حاضر چیزهای زیادی در برنامه‌ریزی ما وجود داشته و تنها می‌توانید صبر کنید.

نظر شما در این باره چیست، آیا با عرضه دنباله برای این عناوین موافق هستید؟

 


23 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

  1. کلا این دو بازی یک پاشنه اشیل دارند بنام انجین!
    باگ زیاد دیر لود شدن و.. که توی ولفنشتاین جدید هم شاهد هستیم
    د اویل ویسین چپتر هاش بهم مرتبط نیست .یعنی اگر جای مرحله ۴ با ۲ عوض بشه فرقی نمیکنه
    ولی یک برگ برنده دارند که اونهم سرگرم کنندگی بالا و دیگری فقط سینگل بودن هست

    ۰۰
  2. من از the evil within انقدر خوشم امد که ایراداتی که دوستان میگیرنرو اصلا ندیدم گرافیک که همونی بود که قبل از انتشارش نشون داده شده بود و انقدرا هم بد نبود. گیم پلی مشکل داشت ولی پیشرفتش چشمگیری نسبت به re4 کرده بود صدا گذاریش در مورد شخصیتهاش متوسط بود ولی در مورد محیط و دشمناش واقعا شاهکار بود در مورد داستان هم میکامی سبکش همینه بازیکن رو بیشتر تو اتمسفر بازی غرق میکنه تا داستان مثل مراحل اولیه دهکده در re4 یا پیدا کردن کلید درها در رزیدنت اویل ۱ یاهمین ۴ چپتر اول ew که تو تاریکی مطلق میگذره و درسته که تشریح داستان ew دیر شروع میشه ولی داستان فو قلاده ی داره و از نظر من ایرادحساب نمیشه
    به امید روزی که evil within 2 معرفی بشه و کارگردانش جناب میکامی باشه! :۱۵:

    ۰۰
    1. از روایت بدش که بگذریم(چون نظر شخصیه)
      گیم پلی کلی ایراده ریز درشت داره. از اسلحه های بد و محدود. باس فایتای فاجعه و ابکی دشمنای کم کلا بعد از یکی دو چپتر انقد خسته کننده وتکراری میشه ادم ول میکنه بازیو. داستانیم تا چپتر هفت هشت اصلا روایت نمیشه. تنها نکته مثبتش دوربین خوبش بود حسه سینمایی ای به ادم میداد. در کل بد بود. من تو چپتر ۸ ول کردم
      البته شنیدم تو چپترای اخر و دی ال سیاش بازی جا خوب میشه
      ولی فعلا حسش نیست

      ۰۰
    2. یکم دیگه تحمل میکردی به چپتر ۹ میرسیدی بازی تازه اونجا جون میگیره ولی درکل Evil Within با تمام مشکلاتش بازیه خیلی لذت بخشیه حیفه که ناتموم بزاریش.

      ۰۰
  3. هردو بازی های بسیار دوست داشتنی ای هستن و امیدوارم اینبار قدرتمند تر ظاهر بشن… به خصوص EW که اگه مشکلات نسخه ی قبلی رو برطرف کنه و روی نحوه ی روایت داستانش کار کنه قطعا میتونه یه شاهکار تحویلمون بده.:*:
    Rage هم خیلی بازی خوبی بود… مخصوصا گیم پلی و گرافیک فوق العاده اش… امیدوارم در کنار حفظ و ارتقا نقاط قوت روی داستانش هم اندکی کار کنه که حداقل دلمون خوش بشه تا پایان داستان رو دنبال کنیم :11:

    ۰۰
    1. دقیقا چه اتفاقی؟
      بعد از جدا شدن میکامی از رزدینت اویل بازی به شدت بهتر شد و تبدیل شد به چیزی که واقعا باید میشد
      بهترین اتفاق تو کل سری جدا شدن این میکامی از سری بود
      اویل ویثین هم چیز شاخی نبود
      نه چیزی بود که خیلی ها انتظار داشتن نه چیزی بود که منتقدا رو به وجد بیاره
      باگ ها و مشکلات گرافیکی هم که بماند
      اتفاقا اگه میکامی از اینم جدا شه بهتر میشه حتما

      ۲۸
    2. @NO FAN NO THING
      واقعا شما رزیدنت اویل های ۵ به بعد رو بازی کردی یا اومدی ترول کنی؟
      رزیدنت اویل ۵ که همون گیم پلی و گان پلی رزیدنت ۴ رو نگه داشت با محیط و داستان متفاوت که هیچ کدوم موفق نبود… بازی خیلی خوبی بود ولی اصلا یه بازی ترسناک سبک بقا نبود :۱۲:
      رزیدنت اویل ۶ و باقی شماره ها هم اصلا نیازی به بحث ندارن… شما احتمالا ریمستر ها و ریمیک های شماره های قبلی رو رفتی که خوشت اومده :lol:

      ۳۱
    3. داداش شوخی می کنی دیگه نه؟
      رزیدنت بدون میکامی مثل همبرگر بدون گوشته و مثل متال گیر بدون کوجی هست

      ۳۲

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر