نمرات بازی No Man’s Sky منتشر شد | شکست یک هایپ!؟
بالاخره کمکم نمرات بازی No Man’s Sky در حال انتشار است و آنطور که به نظر میرسد، ضد هایپ بازی No Man’s Sky درست از آب درآمد و منتقدان آنچنان از بازی استقبال نکردهاند. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.
در حال حاضر ۵ نقد از بازی منتشر شده که متای ۶۴ را برای بازی رقم زده است. از طرف دیگر در این لحظه که این مطلب نگارش میشود، میانگین امتیاز مخاطبان به بازی نیز ۵ از ۱۰ است که نشان میدهد علاوه بر منتقدان، گیمرها هم آنچنان با بازی حال نکردهاند!
امتیازات این بازی را در زیر میتوانید مشاهده کنید:
PlayStation LifeStyle – 90
IGN Spain – 90
Time – 90
Everyeye.it – 80
Guardian – 80
GameCrate – 80
Cheat Code Central – 78
Vandal Online – 75
LaPS4 – 75
۳DJuegos – 75
GamePro Germany – 73
LevelUp – 70
Eurogamer Poland – 70
GameSpot – 70
Destructoid – 70
We Got This Covered – 70
Gameblog.fr – 70
VideoGamer – 60
Polygon – 60
Gamer.no – 50
The Jimquisition – 50
همانطور که میبینید به جز IGN شعبه اسپانیا، رسانههای اصلی هنوز نقد و بررسی خود را منتشر نکردهاند. اما با این حال همین نمرات هم برای شروع مناسب نیست.
این پست با انتشار امتیازات جدید، آپدیت خواهد شد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
با شناختی که من از تریلر ها و پیش نمایش های بازی بدست آوردم ، بدون توجه به نمرات و متا بازیش میکنم ، هرچند این نمرات فعلی واقعا ینی شکست ؟! :۱۲:
جالبه موقع که QB نمراتش اومد نظر منتقدین و اینجور حرفا مهم بود
الان که نمرات متا پایین شد میگن منتقدین مهم نیستن که بازی سلیقه ای هستش
تو داری یه استودیو که نفراتش به تعداد انگشتان دو دست نیست با استودیو که یکی از برترین بازی های تاریخ مکس پین ساخته مقایسه می کنی :۱۲:
دوست عزیز مگه برای نمره دادن و قضاوت راجب بازی های رمدی ما باید هی یادی کنیم از عظمت سم لیک و مکس پین؟ :۱۲:
کوانتوم بریک متاسفانه اصلا در حد انتظارات نبود کاملا مشخصه… اینکه حالا شما میخوای به بهونه ی مکس پین بیای بگی متا برای این بازی مهم نیست یه بهونه است.
نگرفتی دوست عزیز :lol:
منظورم این بود
وقتی یه استودیو که نفراتش به تعداد انگشتان دو دست نیست و تجربه ساخت بازی های بزرگ نداره چنین بازی میسازه کاملا مشخصه که نمیتونه نظر منتقدا و گیمر ها جلب کنه
ولی رمدی استودیوی که قبلا منتقدا و گیمر ها رو شیفته آثارش کرده و انتظار میره هر بازی که میسازه شاهکار باشه
به همین دلیل نظر منتقدان در مورد QUANTUM BREAK بسیار مهم ولی در مورد NO MAN’S SKY کم اهمیت :۲۴:
من با MoJo کاملا موافقم این بازی یه بازی برای یه سری سلیقه هاست (پرو کلاسیک نوب ؟ نه فکر نمی کنم ربطی داشته داشته باشه ، به سلیقه ربط داره) کسایی که دوست دارن توی یه چارچوب مشخص بازی کنن و یه هدف مشخصی رو پیش ببرن و به انتها برسونن مسلما از بازی های سروایور و اکسپلور به اصطلاح بدون چهارچوب مشخص خوششون نمیاد .
اون چیزهایی که از دهن سازنده بیرون اومده هیچ کدوم هایپ بیخود نبود همون چیزی که داخل بازی وجود داره رو گفتن که بازم Mojo اشاره کرد بهشون .
درباره اینکه روز قبل بازی گفتن بازی مولتی نداره کاملا اشتباهه به هیچ وجه روز قبل بازی اینو نگفتن ، روز قبل انتشار فقط این یاداوری شد ، هنوز یادمه اولین بار ۲سال پیش داخل مجله “دانستنی ها” بود که از وجود ساخت چنین بازی مطلع شدم و توی همون مطلب گفته شده بود وسعت بازی به قدری بزرگه که احتمال اینکه دوتا پلیر همدیگه رو بطور تصادفی پیدا کنن خیلی پاببنه ، پس اشاره شده بود الکی این مطلب رو توی سر بازی نزنید .
همون سلیقه هایی که از بازی هایی مثل minecraft و unturned و …(که همچنان پلیرهای زیادی دارن) استقبال میکردن و همچنان از بازی لذت میبرن ازین بازی هم استقبال می کنن و لذت میبرن .
———————
متا بازی الان ۷۱ شده .
———————
خیلی خوبه که سلیقه هامون اگه باهم متفاوت باشه یا از نوی ندونستن حرفی زده میشه بجای توجیح و قانع کردن هم انگ نفهمی به هم میزنیم :)
(خودمو فاکتور نمیگیرم)
کلا این قضیه داخل سایت رو مقیاسش رو بزرگی و به مرزها نزدیک کنی میبینی اونم همینطوره …
نمایش های ابتدایی بیشتر درگیری تو فضا رو نشون میداد
که قابل قبول بود روی سطح خاکی هم نمایش ها کمی داشت
ولی کم کم نمایش های سطح خاکی فاجعه بار شد
تفکر بوردلندزی داشتم ولی چیز دیگه ای شده که اصلا راضی کننده نیست
اگر بازی این دو تا را بهم پیوند میزد ( بوردرلندز + فری لنسر )
تبدیل به فرا شاهکار میشد ولی نه خبری از بوردلندزی هستش نه
فری لنسر خوب تونسته پیاده بکنه
———————————
می خواستم پیش خریدش کنم ولی خوب نمایش های چند وقت
اخیرش نظرم برگردوند
موقعی که نقدا in progress بود، نظرات سایت ها خیلی فرق داشت با این نمرات…
حتی گفته بودن تفاوت های بین سیارات خوبه و باعث یکدست شدن و کسل شدن بازی نمیشه…
پس میشه نتیجه گرفت کلهم بازی همون ۵-١٠ ساعت اوله و سختی بیش از حد آپگرید کردن لباس-سفینه-سلاح (بنا به نقد) ضربه زده به بازی… این قضیه مولتی پلیر داغون و مبارزات رو اعصاب (که با دوستان قبلا بحث شد) و قیمت زیاد و هایپ به شدت بالا و .. کار خودشو کرد
هر چند فکر میکردم زیر ٨٠ نمیشه :lol:
حالا باید ببینیم چی میشه.. شاید سرنوشتش بشه شبیه درایوکلاب که با کلی آپدیت تازه شد یه بازی خوب…
تصمیماتی که ناشر و سازنده در طول پروسه ساخت و از زمانی که بازی برای عموم مردم رونمایی میشه میگیرن خیلی تو نمره نهایی تاثیر میذاره
الان هم اصلی ترین دلیل همچین نمره ای قیمت ۵۹ دلاری یه بازیه که توسط یه تیم واقعا کوچیک ساخته شده و حجم زیر ۱۰ گیگ داره
اگه با قیمت کمتر بازی عرضه میشد قطعا میشد به عنوان یه بازی مستقل و کوچیک از ایراداتش دفاع کرد
ولی با همچین قیمت گذاری دیگه راه رو بستن
برادر قیمتش کمتر هم بود بازم منتقدا همون ایراداتو میگرفتن و همون نمره ها رو میدادن.
بارها شده که بازیهای مستقل و یا بعضا رایگان منتشر شدن و منتقدا کوبیدنش.