بتسدا علاقه‌ای به ساخت فیلم ندارد، مگر به کارگردانی پیتر جکسون!

در ۱۳۹۵/۰۵/۲۴ , 23:30:30
بتسدا

«بتسدا» (Bethesda) اعلام کرده است که قصد تولید فیلم اقتباسی از «الدر اسکرولز» (The Elder Scrolls) یا «فال اوت» (Fallout) را ندارد اما در صورتی که یک کارگردان خاص در این پروژه همکاری کند، امکان تجدید نظر وجود دارد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

بتسدا چند عنوان بسیار با ارزش و محبوب بازی‌های رایانه‌ای را اختیار دارد اما تاکنون هیچ کدام از آن‌ها را به فیلم سینمایی یا مجموعه‌ی تلویزیونی تبدیل نکرده است. به گفته‌ی «پیت هاینز» (Pete Hines)، معاون بازاریابی این کمپانی، شما هیچوقت نمی‌توانید کنترل خلاقانه‌ای بر فیلم یا سریالی که از بازی‌هایتان تولید می‌شود، داشته باشید. او در گفت‌وگو با فایندر گفت:

«همواره از ما چنین سؤالاتی می‌پرسند. بگذارید خلاصه بگویم: ما [فقط] بازی تولید می‌کنیم. این گفت‌وگو معمولاً به اینجا می‌رسد که آیا ما اجازه می‌دهیم شخص دیگری مطابق تفسیر خود بگوید که الدر اسکرولز چیست یا فال اوت چیست یا Dishonored چیست؟ یا این که تنها به توسعه‌دهندگان بازی‌های رایانه‌ای اجازه می‌دهیم که بگویند این فال اوت است؛ یا این الدر اسکرولز است و این ولفنشتاین است و… ؟ ما می‌خواهیم توسعه‌دهندگان خودمان در مورد فرانچایزهای ما تصمیم بگیرند نه یک کارگردان، تهیه‌کننده یا استودیوی فیلم‌سازی.»

هاینز افزود که حتی اگر استودیوهای فیلم‌سازی به مالکان اثر قول کنترل کامل بر فیلم‌نامه را بدهند، باز هم نمی‌توان کنترل صد در صدی بر فیلم اقتباسی از بازی داشت:

«خوب، من حتی یک نفر هم نمی‌شناسم که کنترل کامل بر نحوه‌ی تولید فیلم اقتباس شده از بازی‌اش داشته باشد. اگر شما به عنوان توسعه‌دهنده‌ی بازی کنترل کامل بر روند تولید فیلم دارید، چرا خودتان آن را نمی‌سازید و به سراغ فیلم‌سازان می‌روید؟ البته استودیوهای سازنده‌ی فیلم، نویسنده‌ها و کارگردان‌ها حرف‌های زیادی برای جواب دادن به این اظهار نظر من دارند؛ به هر حال آن‌ها از دید خودشان به مسئله نگاه می‌کنند.»

هاینز اعلام کرد که بتسدا تنها تحت یک شرط حاضر است با یک کارگردان در مورد ساخت فیلم صحبت کند؛ این که کارگردان سه‌گانه‌های «ارباب حلقه‌ها» (The Lord of the Rings) و «هابیت» (Hobbit) یعنی «پیتر جکسون» (Peter Jackson) قصد این کار را داشته باشد:

«به نظرم اگر پیتر جکسون به دفتر «تاد هاوارد» (Todd Howard) مراجعه کند و بگوید که می‌خواهم یک فیلم الدر اسکرولز بسازم، آن وقت گفت‌وگوی ما بسیار جدی و شنیدنی خواهد بود!»

هاینز هم‌چنین اشاره کرد که تیم کارگردانان بتسدا تجربه‌ی کار در هالیوود را دارند و از میان آن‌ها Jerry Bruckheimer ،Leslie Moonves و Harry Sloan را نام برد؛ بنابراین اگر این کمپانی روزی قصد تولید فیلم سینمایی یا مجموعه‌ی تلویزیونی داشته باشد، به خوبی می‌داند که باید کجا و سراغ چه کسی برود.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. ممنون از بتسدا ک قرار نیس یه چیز مضحلکی مث فیلم وارکرفت تحویلمون بده
    واقعن ممنونم.
    بیلیزارد خدا لعنتت کنه . خدا ازت نگذره . عاخه اون فیلم بود ساختی
    به جرئت میتونم بگم رتبه ی اول تو فهرست بدترین فیلمایی بود ک دیدم :11: :11: :11: :11: :11:

    ۰۰
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر