چرا عناوین مهم مایکروسافت با تاخیر عرضه میشوند؟
در حالیکه شرکت مایکروسافت سه عنوان بزرگ و مهم برای انتشار در سال جاری میلادی داشت، انتشار آنها را به تعویق انداخته و اعلام کرد که طرفداران باید تا سال ۲۰۱۷ صبر کنند. حاg با گذشت مدتی از انتشار این اخبار، آقای آیرون گرینبرگ دلیل این تاخیرها را توضیح داده است. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.
پس از اعلام تاخیرها از سوی شرکت مایکروسافت در عرضه سه عنوان هیلو وارز ۲، کرکدوان ۳ و اسکیلباند، این شرکت دلیل این تغییر در زمان عرضه را اعلام نکرد. حال با گذشت مدتی از این اتفاق، آقای آیرون گرینبرگ، مدیر بازاریابی اکسباکس، در مصاحبهای با سایت دوالشاکرز دلیل این تاخیرها را بیان کرد:
زمانیکه شما در یک پروژه پیش میروید، برخی اوقات اتفاقاتی رخ میدهد که مدت زمانی بیشتر از حد انتظار بهطول میانجامد. برای ما، ساخت یک بازی خوب و کسب اطمینان از عالی بودن گرافیک و داستان آن، یک اولویت است.
زمانیکه ما تاریخ انتشار یک عنوانی را اعلام میکنیم، بر اساس اطلاعاتی است که در آن زمان در اختیار داریم. اما پس از مدتی، زمانیکه اطلاعات بیشتری از بازی بدست میآوریم، ممکن است این اتفاق زمان عرضه را تغییر دهد.
البته نباید فراموش کرد که شرکت مایکروسافت امسال نیز عناوین بزرگی از جمله فورزا: هورایزن ۳ و چرخدهندههای جنگ ۴ را برای عرضه در سال جاری میلادی دارد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
مگر تو تایم لاین ماکروسافت چند انحصاری* AAA وجود دارد ؟ خوب باید باسه کل نسل این انحصاری هارو پخش بکنه دیگه
* ایا ماکروسافت چیزی به اسم انحصاری دارد ؟ خیر . ماکروسافت مرز هایی که معانی کلمه ی انحصاری در ان جای میگرفت را جابجا کرده است !