تماشا کنید: تریلر انتشار بازی «ریکور»

در ۱۳۹۵/۰۶/۱۲ , 20:30:47
Recore, سیستم عامل Windows 10, شرکت مایکروسافت (Microsoft)

بقا در هسته آغاز می شود، مایکروسافت وجه‌ای تازه از دنیای پر ماجرای عنوان «ریکور» (ReCore) را به نمایش گذاشته است؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید تا تریلر انتشار این بازی را تماشا کنید.

با روایت «پدر جولی» -دکتر «توماس آدامز»- و در کنار پند دادن، او این ویدیو به بخش‌های تاز‌ه‌ای از گیم‌پلی پرداخته و نگاهی عمیق‌تر به ماجراجویی «جولی» می‌اندازد و در این میان شخصیت‌های تازه ای را به نمایش می‌گذارد؛ قرار است این پند و اندرزها به جولی و «کوربات‌ها» (Corebots) کمک کنند تا زندگی تازه‌ای را در Far Eden به راه اندازند.

در کنار نمایش تازه‌ای از گیم‌پلی این عنوان، اسامی تعدادی از بازیگران/صداپیشگان شخصیت‌ها نیز مشخص شده‌اند؛ بر این اساس صدای شخصیت‌هایی چون جولی بر عهده‌ی Erika Soto -ایشان در عنوان Halo Wars ۲ نیز هنرنمایی کرده‌اند- است.

«ریکور» عنوانی در انحصار مایکروسافت است و تلفیقی از سکوبازی و اکشن با جلوه‌های بصری زیبا و داستانی عمیق و احساسی را به مخاطبش هدیه می‌کند؛ این بازی که ساخته «کیجی اینافونه» و استودیو Armature، تیمی که خود را با عناوین Metroid Prime اثبات کرده، اولین عنوانی است که از قابلیت Play Anywhere اکس‌باکس برخوردار بوده و کاربران تنها با یک بار خرید این عنوان (با قیمت ۴۰ دلار) می‌توانند بر روی هر دو پلتفرم اکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ به بازی بپردازند.

عنوان «ریکور» در تاریخ ۲۳ شهریور در آمریکا و ۲۵ شهریور در ژاپن عرضه می‌شود؛ در ادامه می‌توانید تریلر انتشار این عنوان را تماشا کنید:

[aparat]https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/k0q4E/vt/frame[/aparat]

دانلود با کیفیت ۷۲۰
دانلود با کیفیت ۱۰۸۰


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر