تماشا کنید: تریلر انتشار نسخه Definitive «متال گیر سالید ۵»

در ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ , 18:00:02
Hideo Kojima, kojima, شرکت کونامی (Konami), کنسول Xbox One

کونامی مدتی پیش تصمیم گرفت که دو عنوان «متال گیر سالید ۵: درد فنتوم» (Metal Gear Solid 5: Phantom Pain) و Ground Zeroes را به همراه تمامی محتواهای قابل دانلود آن در یک پکیج ارایه دهد تا بازی‌بازان این فرصت را داشته باشند که تمامی آن‌ها را یک‌جا تجربه نمایند. امروز نیز کونامی تریلر انتشار نسخه Definitive متال گیر ۵ را پخش نمود؛ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید تا این تریلر را تماشا کنید.

برای کسانی‌که اطلاعاتی در این زمینه ندارند، باید گفت Ground Zeroes پیش زمینه‌ای است برای داستان اصلی یعنی درد فنتوم؛ این نسخه در اصل یک تریلر باشکوه بود تا یک بازی واقعی. هرچه باشد این‌جا درد فنتوم داستان اصلی است و کالکشن جدید هم حول آن می‌چرخد. لازم به ذکر است که کالکشن جدید تمام پک‌های دانلود سری‌های پیشین را هم به همراه دارد.

متاسفانه بر خلاف انتظارات، کالکشن جدید متال گیر هیچ داستان اضافی‌ای برای تکمیل پایان ناقص این بازی ندارد، اما ملاک سنجیدن کالکشن جدید این نیست. هرچند توسعه دهندگان این بازی ادعا کردند که هیچ‌وقت قرار نبوده بخشی به عنوان تکمیل کردن پایان متال گیر، همراه این کالکشن باشد.

کالکشن جدید متال گیر سالید ۵، The Definitive Experience،  برای پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شده و شما می‌توانید تریلر انتشار آن را در ادامه مشاهده کنید:

[aparat]https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/dOPHK/vt/frame[/aparat]


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر