اضافه شدن نقشه و حالت جدید در نسخه آزمایشی «ندای وظیفه: جنگاوری بی‌نهایت»

در ۱۳۹۵/۰۷/۲۶ , 00:00:35
Infinite Warfare, بازی Call of Duty: Infinite Warfare

آخرین اخبار منتشر شده‌‌ پیرامون نسخه آزمایشی بازی «ندای وظیفه: جنگاوری بی‌نهایت» (Call of Duty: Infinite Warfare) برای کنسول پلی‌استیشن ۴، حاکی از اضافه شدن نقشه و حالت جدیدی به بخش چند نفره بازی نشان می‌دهد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

نقشه جدید با عنوان Precinct همراه با حالت Kill Confirmed اضافه شده به بازی تجربه جدیدی را برای کاربران رقم خواهد‌ زد. آن‌چه که توسط وب‌سایت Charlie Intel در رابطه با توضیحات نقشه بیان شده را در ادامه بخوانید:

نقشه Precinct در ادامه تهاجم گروه Settlement Defense Front به ژاپن تنظیم و ساخته شده، محدوده نقشه با اندازه متوسط که شامل فضای داخلی بزرگ و تعداد زیاد خیابان‌های پیچ در پیچ در اطرافش است که قدرت مانور کاربران برای درگیری‌‌های نفس‌گیر بالا برده است. تمرکز محیط بصری نقشه در کشتن آسان دشمن و استفاده کاربران از هر نوع استایل بازی برای پیروزی در نبرد است؛ کار تیمی هماهنگ شده در رونده بازی چه هجومی یا تدافعی لازمه‌ای برای شکست دشمنان در این نقشه است.

همچنین در رابطه با حالت Kill Confirmed می توان گفت که در این حالت بازی، بازیکن پس از کشتن دشمن با برداشتن پلاکش امتیاز بیشتری کسب می کند.

از سایر نقشه‌هایی که در نسخه آزمایشی بازی می‌توان نام برد Frontier که محدوده‌ای است در حد دو محیط دایره شکل در ایستگاه فضایی سیاره نپتون، Frost که یک نقشه در مرکز تحقیقاتی در یکی از اقمار سیاره مشتری است و Throwback متفاوت‌ترین نقشه با سه جناح در محیطی که به سال ۱۹۵۰ ایالات متحدد مربوط است به چشم می‌خورند.

سایر حالت‌های بازی Deathmatch، Domination، Defender را  شامل می‌شود؛ در توضیح مختصر حالت Defender، ماموریت بازیکنان محافظت از یک شخص در برابر آتش دشمنان است. همچنین در نسخه آزمایشی بازی شش رینگ (Ring) تعبیه شده که بازیکنان می‌توانند حداکثر از سه رینگ استفاده کنند؛ هر رینگ دارای ویژگی‌های خاصی برای مبارزه کردن است، که همراه با یک Payload و Trait مجهز می‌شود.

نسخه آزمایشی بازی ندای وظیفه: جنگاوری بی‌نهایت از ۳۰ مهر تا ۳ آبان بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان عرضه می‌شود، نسخه اصلی بازی بر روی تمامی کنسول ها در ۱۴ آبان منتشر خواهد شد. کسانی‌که بازی را به قیمت ۸۰ دلار پیش خرید کرده باشند نسخه ریمستر شده بازی «جنگاوری مدرن» را نیز دریافت می‌کنند. اگر شما قصد دارید جنگاوری بی‌نهایت را بر روی پلی‌استیشن ۴ بازی کنید می‌توانید عضو کمپین ریمستر ندای وظیفه شوید و تمامی ۱۶ مپ بخش چند نفره را به صورت رایگان دریافت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر