تماشا کنید: مقایسه‌ی «بتلفیلد ۱» در پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان

در ۱۳۹۵/۰۸/۰۴ , 18:30:34
بتلفیلد ۱

«بتلفیلد ۱» در کنسول‌ها فوق‌العاده است، اما در کدام عملکرد بهتری دارد؟ در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

بازی بتلفیلد ۱ بر روی رایانه‌های شخصی قدرت‌‌مند و بسیار بی‌نظیر است, اما به کاربرانی که چنین رایانه‌ای ندارند باید بگوییم انجام این بازی در کنسول‌ها هم تجربه عالی را رقم خواهد زد. وب‌سایت یوروگیمر به‌تازگی نگاه دقیقی به این بازی روی پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان انداخته است.

البته نمی‎‌دانم این مقایسه واقعا چقدر به شما کمک خواهد کرد. به گفته‌ی تحلیل‌گران، بتلفیلد ۱ بر روی پلی‌استیشن ۴ وضوح تصویر متغیری داشته و با وضوح تصویر ۱۸۲۴×۱۰۲۶ در بهترین حالت و ۱۶۰۰×۹۰۰ در بدترین حالت به اجرای بازی می‌پردازد؛ در نتیجه شفافیت بیشتری نسبت به اکس‌باکس وان دارد. از طرفی اکس‌باکس وان که بازی را با همین مشخصات اجرا می‌کند، تفاوت محسوسی با پلی‌استیشن ۴ دارد که می‌توان آن را در ویدیوی پایین هم تشخیص داد.

ممکن است این گفته خیلی‌ها را سورپرایز کند، اما اکس‌باکس وان نرخ فریم بهتری نسبت به پلی‌استیشن ۴ در اجرای این بازی دارد؛ چیزی که کم‌تر دیده بودیم. به هرحال هر کاری که دایس انجام داده می‌تواند الگویی برای سایر توسعه‌دهندگان بازی‌های اکس‌باکس وان باشد. به نظر می‌رسد مشکلی که کنسول مایکروسافت دارد، همان مشکلی است که پلی‌استیشن ۳ وجود داشت و تا وقتی توسعه‌دهندگان قلق آن را بدست نیاورده بودند هم این مشکل پا برجا بود. حالا با انتشار بتلفیلد ۱ ظاهراً اکس‌باکس وان هم از این مشکل رهایی یافته است.

نتیجه‌ای که از ویدیو گرفته می‌شود این است که بتلفیلد ۱ روی پلی‌استیشن ۴ کمی بهتر است، اما نه آنقدر که محسوس باشد. گزارشات همچنین اشاره کرده‌اند که هنگام اجرای بتلفیلد ۱ روی هر دو کنسول خط‌های افقی عجیبی قابل مشاهده بودند؛ پس کماکان رایانه‌های شخصی در این رقابت برنده هستند.

 

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰P

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر