فیل اسپنسر دلیل ساخته نشدن «آلن ویک ۲» را توضیح میدهد
بدون شک باید بازی «آلن ویک» را که برای کنسول اکسباکس ۳۶۰ و رایانههای شخصی عرضه شد را در لیست موفقترین عناوین سال ۲۰۱۰ قرار داد، هر چند این موفقیت نتوانست ساخت دنباله این عنوان را تضمین کند. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.
در طول این شش سال شایعات بسیاری پیرامون این عنوان در فضای مجازی منتشر شده و برخی نیز معتقدند که مشکلات مالی و مدت زمان طولانی ساخت نسخه اول باعث شده تا علاقهای به ساخت دنباله آن وجود نداشته باشد. اما فیل اسپنسر بهتازگی مصاحبهای را با وبسایت Stevivor انجام داده که این ادعا را رد میکند. او در پاسخ به سوالی پیرامون توسعه «آلن ویک ۲» گفت:
سازندگان باید بهدنبال توسعه این بازی باشند.
علارغم اینکه پاسخ اسپنسر بسیار کوتاه است، اما میتوان پی به این موضوع برد که در حال حاضر سازندگان نسخه اول در استودیو رمدی علاقهای به انجام این کار ندارند. نظر شما در این باره چیست، آن را با ما در میان بگذارید.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
کلا من نمیفهمم این فیل اسپنسر چرا اینقدر حرف میزنه! :lol: تو کل صنعت گیم پرحرفترین آدم همینه :۲۳:
“سازندگان نسخه اول در استودیو رمدی علاقهای به انجام این کار ندارند” طبق قرائن ب دست اومده توسط تبلیغات و ایستر اگ های توی QB این حرف به شدت غیر معقوله
“سازندگان باید بهدنبال توسعه این بازی باشند.”
با توجه به جوابی که داده ظاهرا زیاد از نسخه ی اول راضی نبوده. خب البته بازی از نظر سوددهی چندان موفق نبوده و اونقدر هم که لیاقتش بوده مورد تعریف و تمجیدهای منتقدان قرار نگرفته. ولی خب به هرحال آلن ویک برای من یه عنوان بی نظیر با داستانی فوق العاده بود. کوانتوم بریک که در حد انتظارم نبود ولی امیدوارم بازی بعدی رمدی بتونه بیشتر بدرخشه :۱۵: