اکس‌باکس وان در اکتبر، برای چهارمین ماه متوالی بیش‌تر از پلی‌استیشن ۴ فروخت

در ۱۳۹۵/۰۸/۲۱ , 15:00:18
فروش اکس‌باکس وان

پلی‌استیشن ۴ در سال‌های اول عرضه‌ی خود همواره فروش بیش‌تری از اکس‌باکس وان داشت، اما این موضوع در چند ماه اخیر تغییر کرده است. مایکروسافت امروز اعلام کرد که اکس‌باکس وان، بر اساس آمار و ارقام NPD و GfK پرفروش‌ترین کنسول بازی در آمریکا، انگلستان و استرالیا بوده است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

این چهارمین ماه متوالی است که در آمریکا این اتفاق می‌افتد و از جولای، یک ماه قبل از عرضه‌ی اکس‌باکس وان اس، اکس‌باکس وان بهتر از پلی‌استیشن ۴ فروخته است (در انگلستان و استرالیا دو ماه اخیر فروش بیش‌تری داشته است). باتوجه به معرفی پلی‌استیشن اسلیم در سپتامبر و پلی‌استیشن VR در اکتبر از سوی سونی، این موضوع دستاورد بزرگی برای مایکروسافت است. هرچند به نظر می‌رسد یکی از دلایل افت فروش پلی‌استیشن ۴ در دو ماه اخیر، خبر معرفی کنسول قدرتمندتر سونی، یعنی پلی‌استیشن ۴ پرو بود که همین دیروز عرضه شد.

 عرضه‌ی بازی «چرخ دنده‌های مرگ ۴» (Gears of War 4)، که پرفروش‌ترین بازی انحصاری دو ماه اخیر در آمریکا و انگلستان بوده هم، در فروش بهتر اکس‌باکس وان بی‌تاثیر نبوده است.همچنین لازم به ذکر است که بازی «فورتز هرایزن ۳» حالا بدل به پرفروش‌ترین بازی مسابقه‌ای سال شده است. البته فورتزا با عدم عرضه‌ی بازی‌هایی مثل Gran Turismo یا Need for Speed جدید، کار خیلی سختی هم در به دست آوردن رتبه‌ی اول نداشت.

ما هنوز خبری از سونی و نینتندو درباره‌ی گزارشات NPD نشنیده‌ایم. این گزارشات تا هفته‌ی آینده منتشر نخواهند شد و به محض انتشار آن از سوی دو شرکت، ما شما را در جریان آن قرار خواهیم داد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر