رده‌ی سنی Final Fantasy XII: The Zodiac Age توسط ESRB مشخص شد

در ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ , 18:30:21
The Zodiac Age

ESRB بازی Final Fantasy XII: The Zodiac Age را رده‌بندی کرد. این نشانه‌ی خوبی برای انتشار بازی در سال ۲۰۱۷ و در زمان مقرر شده است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

Final Fantasy XII: The Zodiac Age بازی ریمستر شده‌ای است که برای پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. بازی به دلیل «خون ریزی، خشونت و تم‌های خشن» رده‌ی سنی نوجوانان (Teen) را دریافت کرده است.

خلاصه‌ی رده‌بندی بازی می‌گوید:

این یک بازی تک شخصیتی است که در آن کاربران به مبارزین کمک می کنند تا کشور خود را از حکومت سلطنتی آزاد کنند. بازی کنان در حین سفر در دنیای فانتزی، به دشمنان، سربازان و مخلوقات متفاوتی برخورد خواهند کرد. بازی‌کنان می‌توانند از شمشیرها، سلاح گرم و جادو برای شکست دشمن خود استفاده کنند. جنگ‌ها با فریادها، خورد شدن شمشیر‌ها و جلوه‌های ویژه‌ی نوری همراه هستند.

برخی صحنه‌های بازی خشونت زیادی را در بر دارند: مثلا  قفسه سینه‌ی یک شخصیت با تیر سوراخ می‌شود یا شخصیتی دیگر با چاقو زخمی می‌شود. همچنین برخی شخصیت‌های مونث بازی از پوشش نامناسبی برخوردار هستند.

اگر قبلا هم فاینال فانتزی ۷ را بازی کرده باشید؛ پس با شرایط بازی آشنایی خواهید داشت. امیدواریم «اسکویر انیکس» (Square Enix) به زودی روز عرضه‌ی بازی را مشخص کند و کاربران بتوانند دوباره آن را تجربه کنند. به هرحال حتی اگر نسخه‌ی اورجینال بازی که برای پلی‌استیشن ۲ عرضه شده بود را بازی نکرده‌اید، این بازی ارزش امتحان کردن را دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر