گرینبرگ: «اسکورپیو تجربه‌ی ۴K واقعی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد»

در ۱۳۹۵/۰۸/۲۵ , 00:00:40
4K واقعی

سونی هفته‌ی گذشته پلی‌استیشن ۴ پرو را عرضه کرد. «پروژه‌ی اسکورپیو» (Project Scorpio) از مایکروسافت هم در تعطیلات ۲۰۱۷ راهی بازار خواهد شد. حالا «آرون گرینبرگ» (Aaron Greenberg)، از اعضای هیئت مدیره‌ی اکس باکس، ادعا کرده است که اسکورپیو ۴K واقعی را به ارمغان خواهد آورد.در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

گرینبرگ در طی مصاحبه‌ای با فستیوال هواداران اکس باکس در مکزیکو سیتی گفت:

شک نکنید اسکورپیو قدرتمندترین کنسولی که تا به حال دیده‌اید, خواهد بود. این دستگاه رزولوشن واقعی ۴K و کیفیتی باورنکردنی را به ارمغان خواهد آورد که تا کنون در هیچ کنسول دیگری مشاهده نکرده‌اید.

او اضافه کرد:

تنها کاربرانی که هزاران دلار صرف رایانه‌های شخصی خود کرده‌اند، چنین کیفیتی را به دست آورده‌اند. حال ما این ویژگی‌ها را برای یک کنسول که قرار در اتاق نشمین شما جا خوش کند، قرار داده‌ایم. این موضوع بخش بزرگی از پروژه‌ی اسکورپیو است.

مایکروسافت اعلام کرده که تمام بازی‌های انحصاری ساخته‌ی خودش از رزولوشن ۴K بهره خواهند برد.«شانون لفتیس» (Shannon Loftis) رئیس مایکروسافت استودیو در سپتامبر اعلام کرده بود:

هر بازی‌ای که ما برای روز عرضه‌ی اسکورپیو آماده می‌کنیم به صورت پیش فرض از رزولوشن ۴K بهره خواهد برد.

مایکروسافت پروژه‌ی اسکورپیو را در نمایشگاه E3 معرفی کرد. با این حال این شرکت راجع به مشخصات کنسول آتی خود صحبت‌های زیادی انجام نداده است. احتمالا هم این موضوع تغییری نحواهد کرد؛ چرا که به گفته‌ی گرینبرگ، مایکروسافت می‌خواهد سال ۲۰۱۷ اطلاعات اصلی را در اختیار هواداران بگذارد.

اوایل این ماه رئیس بخش مهندسی اکس باکس، «مایکل ایبارا» (Mike Ybarra)، اعلام کرده بود اسکورپو از بازی‌های اکس باکس ۳۶۰ پشتیبانی خواهد کرد. این کنسول همچنین از تمامی بازی‌های اکس باکس وان پشتیبانی خواهد کرد. به گفته‌ی مایکروسافت هیچ بازی اختصاصی به غیر از بازی‌های واقعیت مجازی برای پروژه‌ی اسکورپیو منتشر نخواهد شد.

قیمت پروژه‌ی اسکورپیو هنوز اعلام نشده اما با تمام تعریف‌های مایکروسافت از آن، بعید است که کنسول ارزان قیمتی باشد. پلی‌استیشن ۴ پرو، که ده نوامبر (بیست آبان) روانه‌ی بازار شد، قیمتی ۴۰۰ دلاری دارد. اما مایکروسافت ادعا کرده که پروژه‌ی اسکورپیو به شدت قدرتمندتر از پلی‌استیشن ۴ پرو خواهد بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر