تیک-تو: «رستگاری سرخ‌پوست مرده ۲» داستان و گیم‌پلی فوق‌العاده‌ای خواهد داشت

در ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ , 23:00:29
داستان رستگاری

در طی کنفرانس MKM «استراس زلنیک» (Strauss Zelnick)، رئیس بخش روابط عمومی «تیک-تو» (Take-Two)، صحبت‌هایی راجع به «رستگاری سرخ‌پوست مرده ۲» انجام داد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

زلنیک عنوان کرد که استقبال کم‌نظیر از عنوان سرخ‌پوست مرده ۲، او را بسیار خوشحال کرده و اینکه بازدید از تریلر بازی بسیار زیاد و فراتر از حد انتظار بوده است.

به نظر من استقبال از بازی بی‌نظیر بوده. این حس واقعا فوق‌العاده است.

زلنیک سپس از «رستگاری سرخ‌پوست مرده» هم یاد کرد. به گفته‌ی او ساختن یک بازی وسترن در آمریکا کار راحتی نیست اما رستگاری سرخ‌پوست مرده در زمان درستی عرضه شد و به همین دلیل موفقیت زیادی کسب کرد. او همچنین اضافه کرد که حالا وقت مناسبی برای عرضه‌ی یک بازی وسترن دیگر است.

زلنیک در ادامه گفت که تریلر منتشر شده از بازی «حسی عمیق و شگفت انگیز را به بیننده القا می‌کرد» و کاربران می‌توانند انتظار یک بازی با «داستان و گیم‌پلی فوق‌العاده» را داشته باشند.

در ادامه او گفت که تیک-تو به عنوان یک شرکت، به دنبال دستیابی به بالاترین قله‌ها است و «راکستار» همواره در پی تکامل است. از آنجایی که هیچوقت نمی‌توان صد در صد به تکامل رسید، پیشرفت همواره ادامه دارد. این تکامل به زمان و بدست آوردن تجربه بستگی دارد و وقتی راکستار به آن می‌رسد (که همیشه همینطور بوده) برایش بسیار سودآور است.

به گفته‌ی زلنیک Grand Theft Auto V و Grand Theft Auto Online نه فقط برای راکستار و تیک-تو، بلکه در کل دنیای بازی تجربه‌ای تقریبا بی‌نقص محسوب می‌شوند. چنین بازی‌هایی مسئولیت زیادی روی دوش تیم سازنده قرار می‌دهد. هرچند زلنیک می‌گوید این فشار خوب است و تیک-تو توانایی کنترل آن را دارد.

تیک-تو تیم‌های سازنده‌اش را تشویق می‌کند که علاقه‌مند‌هایشان را دنبال کنند و مرز‌ها را برای ساختن بازی بشکفاند؛ هرچند این کار خیلی اقتصادی نیست اما وقتی پای سازندگی در میان است، تیک-تو حاضر به ول‌خرجی است.

رستگاری سرخ‌پوست مرده ۲ پاییز ۲۰۱۷ برای پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


3 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. مگه میشه نسخه دوم بهترین بازی جهان عالی نباشه :'(
    فک نکنم بتونم تا پاییز صبر کنم خودکشی چیزی بکنم :|

    ۰۰
  2. باید هم داستان و گیم پلی عالی داشته باشه. وگرنه که اسمش رد دد نیست.
    جالبه بدونید رددد و گادآووار ۲ بار قبلی هم توی سال منتشر شدن

    ۰۰
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر