اظهار نظر یوبیسافت درباره‌ی فروش کم‌تر «واچ داگز ۲» نسبت به نسخه‌ی اول آن

در ۱۳۹۵/۰۹/۰۲ , 14:30:21
شرکت یوبی سافت (Ubisoft), واچ داگز 2 - Watch Dogs 2

نشانه‌هایی از فروش کم‌تر «واچ داگز ۲» نسبت به نسخه‌ی اول واچ داگز به چشم می‌خورند. این موضوع مطمئنا در هفته‌ی اول عرضه‌ی این بازی صادق است. البته یوبیسافت اعتقاد دارد که این روند در هفته‌های بعدی عوض خواهد شد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

در صحبت‌های یوبیسافت با سایت GameSpot آمده است:

ما خیلی از نقد‌ها ونظرات مثبت کاربران نسبت به بازی خوشحال هستیم. این مطمئنا باعث موفقیت بازی در طولانی مدت خواهد شد. درست است که واچ داگز ۲ در روز یا هفته‌ی اول فروشی به خوبی نسخه‌ی اول خود نداشته است، اما نباید فراموش کرد که این موضوع برای بعضی از رقبای ما هم صادق بوده است.

ما انتظار داریم که فروش بازی در هفته‌ی دوم و سوم به حالت عادی برگردد. در حال حاضر بازی‌ها، خصوصا بازی‌های رده بالایی مثل واچ داگز ۲ به شدت زیر ذره‌‌بین منتقدین قرار دارند. واچ داگز ۲ از همین حالا جزو بازی‌های بزرگ در سری ماجراجویانه و جهان باز (open-world) به شمار می‌رود و ما مطمئنیم که میلیون‌ها کاربر عاشق آن خواهند شد.

«الین مارتینز» (Alain Martinez)، مدیرعامل یوبیسافت، در ابتدای ماه اعلام کرده بود که پیش خرید بازی کم‌تر از حد انتظار بوده است. مارتینز عنوان کرده بود که فروش بالا در زمان عرضه‌ی بازی می‌تواند آمار فروش آن را بهبود بخشد.

ما هنوز آمار دقیق فروش واچ داگز ۲ را نمی‌دانیم. در انگلستان که به گفته‌ی GFK فروش بازی ۸۰ درصد کم‌تر از نسخه‌ی اول بوده است. لازم به ذکر است که فروش دیجیتالی بازی شامل این آمار نمی‌شود و مطمئنا اضافه شدن فروش بازی به صورت آنلاین باعث بهبود این آمار خواهد شد.

با اینکه در نگاه اول واچ داگز ۲ واقعا بازی قدرتمندی است اما این بازی با سختی‌هایی دست و پنجه نرم می‌کند. یوبیسافت به دلیل مشکلاتی  مجبور شد ویژگی بازی چند نفره‌ به صورت آنلاین را غیر فعال کند. مشکلی که هنوز هم رفع نشده است. به گفته‌ی یوبیسافت، آن‌ها در حال کار بر روی این مشکل هستند و امروز اطلاعات بیش‌تری را در این باره منتشر خواهند کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر