دیپ سیلور از عرضه زودهنگام «هومفرانت: انقلاب» میگوید
برکسی پوشیده نیست که عنوان «هومفرانت: انقلاب» در زمان عرضه یک فاجعه تمام عیار بود؛ عنوانی که از همان ابتدا از مشکلات فنی بسیار رنج میبرد. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.
البته پس از انتشار بازی که بازخوردهای منفی کاربران را بههمراه داشت، استودیو دامباستر بهخوبی به پشتیبانی از نسخههای مختلف بازی پرداخته و تجربهای که کاربران لیاقت آن را داشتند، به ارمغان آورد. در چنین شرایطی، یکی از مسئولان شرکت دیپ سیلور که وظیفه نشر این بازی را برعهده داشت، در تازهترین مصاحبه خود با وبسایت MCV به صحبت پیرامون این بازی پرداخته و به زمانبندی نامناسب در انتشار اعتراف کرده است:
همانطور که میتوانید مشاهده کنید کیفیت مهمترین عامل در بازار بوده و در حال حاضر نیز بسیاری از عناوین بزرگ با مشکل پیرامون این موضوع دست و پنجره نرم میکنند. ما از انتشار این بازی درسهای بسیاری گرفتیم و حالا میدانیم که باید در آینده چگونه عمل کنیم. البته مسئله فقط کیفیت نیست، بلکه تاریخ انتشار نیز اهمیت بالایی دارد.
استودیوی دامباستر نیز فوقالعاده عمل کرد و با همکاری کاربران توانست بهروزرسانیهای بسیاری را برای بازی عرضه کند. نتیجهی این کار نیز بازخوردهای مثبت در مقایسه با زمان انتشار بازی است. بنابراین باید گفت زمانبندی در میان تجربههای کسب شده، بزرگترین درس برای ما بوده است.
در پایان لازم به ذکر است که بازی هومفرانت: انقلاب هم اکنون برای کنسولهای پلیاستیشن ۴، اکسباکس وان و رایانههای شخصی در دسترس است.