متخصص الکترونیک آرتز از Star Wars Battlefront و «بتلفیلد» می‌گوید

در ۱۳۹۵/۰۹/۱۱ , 21:00:27
Star Wars Battlefront و «بتلفیلد»

«بلیک جورگنسن» (Blake Jorgensen)، مدیر شرکت «الکرونیک آرتز»، در کنفرانس امروز investor briefing در اروپا، درباره‌ی موضوعات جذابی از جمله فرانچایز‌های «بتلفیلد» و Battlefront صحبت کرده است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

جورگسن عنوان کرد که بتلفیلد جدید به این زودی‌ها در راه نیست. او گفت حداقل تا سال ۲۰۱۸ خبری از بتلفیلد جدید نخواهد بود.

تا دو سال دیگر خبری از نسخه‌ی بعدی بتلفیلد نخواهد بود.

جورگنسن چیز بیش‌تری درباره‌ی این بازی نگفت. اما در پاسخ به این سوال که آیا الکترونیک آرتز برای متعهد نگه‌داشتن کاربران بتلفیلد، چیزی شبیه به «آلتیمیت تیم» (EA Sports Ultimate Team) مخصوص این بازی طراحی خواهد کرد، گفت:

ما در تمام بازی‌هایی که عرضه می‌کنیم به دنبال روشی برای متعهد نگه‌داشتن کاربران هستیم. بازی‌کنان می‌خواهند که کاملا به بازی متعهد باشند.

جورگسن می‌گوید شما می‌توانید از هرکسی در الکترونیک آرتز سوال کنید. آن‌ها به شما خواهند گفت تلاش برای متهد نگه‌داشتن کاربران به بازی‌ها مهم‌ترین کار این شرکت است. او همچنین اشاره کرد اگر کاربران برای مدت طولانی به یک بازی پایبند باشند، از نظر مالی هم به نفع الکترونیک آرتز خواهد بود.

مورد مهم بعدی برای الکترونیک آرتز، حفظ گیم‌پلی بازی‌ها است.

مهم این است که بدون تغییر گیم‌پلی، کاربران را متعهد نگه داشت. مثل ویژگی Ultimate Team در FIFA که آسیبی به گیم‌پلی بازی نزده است.

جورگنسن می‌گوید پیدا کردن یک راه برای اضافه کردن Ultimate Team به بتلفیلد چالش بزرگ و جذابی است.

جورگسندر کنفرانس راجع به دنباله‌ی Star Wars Battlefront هم صحبت کرد. بعضی‌ها نسبت به سطحی بودن موضوع بازی انتقاد داشتند؛ چیزی که خود جورگنسن هم آن را تایید می‌کند.

انتقاد‌ها به این دلیل است که انتظار مردم از بازی بالا است. ما تمام انتقادات را با جان و دل می‌پذیریم و تلاش می‌کنیم در نسخه‌ی بعدی بازی ‌آن‌ها را اصلاح کنیم.

اولین بازی از دنباله‌ی Battlefront، چهارده میلیون عدد فروخت و به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ Star Wars تبدیل شد.  این بازی روی داستان و شخصیت‌های فیلم تمرکز کرده بود. این دنباله مواردی را به داستان فیلم اضافه می‌کند و جورگنسن اعتفاد دارد این کار می‌تواند دامنه‌ی هوادران بازی را افزایش دهد. در مجموع جورگنسن Battlefront 2 را بسیار بهتر و قوی‌تر از نسخه‌ی قبلی بازی می‌داند.

انتظار می‌رود این بازی (که هنوز به طور رسمی معرفی نشده است)، پاییز ۲۰۱۷ به بازار بیاید. این بازی توسط شرکت DICE که زیر مجموعه‌ی الکترونیک آرتز است، ساخته می‌شود.

Star Wars Battlefront 2 تنها جنگ ستارگانی نیست که الکترونیک آرتز در دست ساخت دارد. شرکت Respawn، توسعه‌دهنده‌ی  «تایتان فال» در پی ساخت یک بازی Star Wars دیگر است. بازی‌ای که کارگردانی آن برعهده‌ی «ایمی هنینگ» (Amy Hennig)، کارگردان آنچارتد است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر