انتظارات سونی از فروش «آخرین نگهبان» بالا است

در ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ , 20:00:07
فروش «آخرین نگهبان»

در حالی که پروسه‌ی ساخت «فاینال فانتزی ۱۵» خیلی طولانی بود، یک بازی دیگر هم هست که در ادامه‌ی سال عرضه خواهد شد و ساخت آن سال‌ها طول کشیده است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

«آخرین نگهبان» (The Last Guardian) قرار است آخرین بازی بزرگ و انحصاری سونی برای پلی‌استیشن ۴ باشد که امسال منتشر خواهد شد. ژانر متفات بازی سوالاتی را در رابطه با فروش ایین بازی ایجاد کرده است. با همه‌ی این‌ها به نظر می‌رسد انتظارات سونی از فروش بازی که قرار است هفته‌ی آینده عرضه شود، بالا است.

«جو پالمر» (Joe Palmer)، مدیر تولید سونی، در صحبت با سایت mvcuk عنوان کرده که پیش خرید بازی فراتر از حد انتظار بوده است. او ادامه داد:

نسخه‌ی کالکسیونی بازی هم، مورد استقبال واقع شده است. با وجود قیمت بیش‌تر، نشان می‌دهد که اشتیاق کاربران نسبت به بازی بسیار زیاد است.

نسخه‌ی کلکسیونی بازی چیزی حدود ۱۲۰ دلار قیمت دارد. پس اگر این نسخه‌ی گران قیمت از بازی فروش خوبی داشته، مطمئنا خبرهای خوبی برای سونی در راه هستند.

پالمر در ادامه راجع به تبلیغات بازی صحبت کرد و گفت که او و تیم سازنده‌ی تبلیغات نمیخواستند انتظارات غیر واقعی را از بازی به وجود آورند. او گفت:

ما سعی کردیم که بیش از اندازه برای بازی تبلیغات بی‌جا نکنیم و از سال‌های زیادی که مردم برای این بازی صبر کرده‌اند سو استفاده نکنیم. ما می‌خواهیم مردم نسبت بازی هیجان زده باشند چرا که این بازی فوق‌العاده است، نه به خاطر اینکه ساخت آن چندین سال طول کشیده است.

عکس‌هایی که اخیرا از بازی منتشر شده‌اند، عالی به نظر می‌رسند. بازی‌هایی که این تیم در گذشته ساخته، بسیار ارزشمند بودند. هر دو عنوان «آیکو» (Ico) و «سایه‌ی کلوسوس» (Shadow of the Colossus)، بازی‌هایی کلاسیک بودند. اگر آخرین نگهبان از هر لحاظ شبیه به دو بازی دیگر باشد؛ پس با یک بازی جذاب طرف هستیم.

آخرین نگهبان شانزده آذر به صورت اختصاصی برای پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود. سازنده‌ی بازی اعلام کرده که ‌آخرین نگهبان شباهت زیادی با دو بازی قبلی، آیکو و سایه‌ی کلوسوس، خواهد داشت.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر