در «آخرین ما ۲» شما شخصیت «الی» را بازی خواهید کرد

در ۱۳۹۵/۰۹/۱۴ , 13:30:22
PlayStation Pro, The Last of Us, The Last of Us: Part 2, The Last of Us: Part II, شرکت ناتی داگ (Naughty Dog)

«ناتی داگ» (Naughty Dog) امروز اعلام کرد که در قسمت دوم بازی «آخرین ما» (The Last of Us: Part II) شما شخصیت «الی» را به جای «جوئل» بازی خواهید کرد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

تریلر بازی که دیشب منتشر شد، با این موضوع که الی می‌خواهد همه را بکشد به پایان رسید. اما این که او می‌خواهد از چه کسی انتقام بگیرد، نامشخص است. از «نیل دراک‌من» (Neil Druckmann) رئیس بخش سازنده‌ی بازی درباره‌ی افراد مورد غضب الی سوال شد، هرچند او حاضر نشد مستقیما جواب این سوال را بدهد. هرچند او این موضوع را مشخص کرد که شخصیتی که شما در آخرین ما ۲ با آن بازی خواهید کرد، الی است. همانطور که در محتوای دانلودی (DLC) «آخرین ما»، «جا مانده» (Left Behind) دیده بودیم.

علاوه‌بر این، دراک‌من در پاسخ به سوال در مورد تغییرات گیم‌پلی بازی، عنوان کرد که بازی کردن با الی، نسبت به بازی کردن با جوئل متفاوت است. او توضیح بیش‌تری در این باره نداد.

بعد از مقایسه کردن دو بازی، دراک‌من گفت که نسخه‌ی اول بازی درباره‌ی عشق بین الی و جوئل بود. او گفت قسمت دوم برعکس خواهد بود.

این بازی درباره‌ی نفرت است و ما دوباره از همان عناصر همیشگی استفاده می‌کنیم تا این حس را به بازی‌کننده القا کنیم.

دراک‌من همچنین اعلام کرد که «گوستاوو سانتالولا» (Gustavo Santaolalla)، آهنگساز بازی اول، در این بازی هم هنرنمایی خواهد کرد.

هنوز اطلاعاتی درباره‌ی زمان عرضه‌ی بازی مشخص نشده است. دراک‌من اما گفت که تا عرضه‌ی بازی راه طولانی‌ای در پیش داریم.


8 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. دوستان من فن ps نیستم ولی از انحصاری های پی اس آخرین ما و کاراکتر الی رو خیلی دوست دارم..
    الان هم خیلی خوشحالم که یک زن شخصیت اصلی بازی میشه :۱۵: :۱۵:
    دوستان هم ازین بابت لذت ببرن ;)
    :۱۵: :۱۵:

    ۰۰
  2. البته حتما اینطوری که شما دوستان واکنش نشون دادید نیست :|
    ناتی داگ نگفت که جوئل قراره آنتاگونیست بازی بشه! به نظرم قراره یه دوران صعودی و سقوطی نفرت بین جوئل و الی باشه، جایی که الی در اوج نفرت و به قصد کشت جوئل وارد میشه اما قسمتی که نفرت به حداقل میرسه و جوئل و الی یاد دوران عشقشون می افتن، ولی شاید اون موقع خیلی دیر باشه…

    ۰۰
    1. ممکن هم هست که واقعا جوئل به دست الی کشته شده باشه اما نه به عمد بلکه از روی توطئه ، سوتفاهم و … چون اولین نمایی که از جوئل تو این تریلر میبینیم از داخل نور فید میشه که این تکنیک معمولا در سینما برای نشون دادن روح به کار میره و در واقع الی داره با روح جوئل صحبت می کنه و منظور از انتقام. گرفتن انتقام جوئل از همه کسایی که الی رو گول زدن باشه. که خودم به خاطره واقع گرایی افراطی نصخه اول فیلم بعید میدونم از روح موح خبری باشه :D . فقط یه تریلر از بازی در اومده اونوخ ما صدتا ستاریو در موردش نوشتیم. که یکی از لذتهای صنعت گیم هم فکر میکنم همینه ;) ;)

      ۰۰
  3. شاید در بخشهایی از بازی کنترل joel هم در دست بگیریم، فکر میکنیم همچین کاری بکنند چون تو tlou 1 همچین چیزی وجود داشت!

    ۰۰
  4. به نظر من انتخاب شخصیت الی به عنوان پروتاگونیست کاره درستیه مخصوصا که الان بزرگ و پخته شده، می تونه کنار یه پسر به جای جوئل خیلی صحنه های دراماتیک و نابی بوجود بیاره. با ابنکه جوئل کاملترین شخصیتی بود که تو بازیهای رایانه ای کنترلش کردم اما تکرار این روند به هردو قسمت آسیب وارد می کرد و یکتا بودن قسمت اولو از بین میبرد. .

    ۰۰
  5. ینی چی الی میخاد جوئل رو بکشه خیلی مسخرست اگه اینجوری باشه از همین الان فاتحه داستان خوندست انتقام گرفتن از بازی پایان خوشی نداره درست مثه گاد اف وار ۳ که اخرش بد تموم شد :| :( :ps:

    ۰۰
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر