پلی‌استیشن ۴ به صدر جدول پرفروش‌ترین‌ها بازگشت

در ۱۳۹۵/۰۹/۱۹ , 15:00:00
صدر جدول

در چند ماه اخیر، در آمریکای شمالی، اکس باکس وان عنوان پرفروش‌ترین کنسول را بدست می‌آورد. حالا ورق برگشته و پلی‌استیشن ۴ بعد از چند ماه به صدر جدول بازگشته است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

به گفته‌ی گروه آمارگیری NPD، پلی‌استیشن ۴ در ماه نوامبر پرفروش‌ترین کنسول در آمریکای شمالی بوده است. بعد از خرداد این اولین باری است که پلی‌استیشن ۴ در یک ماه، بیش‌تر از اکس باکس وان فروخته است. سونی این تغییر را مدیون موفقیت کنسول جدیدش، پلی‌استیشن پرو است که بیست آبان عرضه شد. جمعه‌ی سیاه (Black Friday) و دوشنبه‌ی سایبری (Cyber Monday) هم نقش زیادی در این موفقیت داشتند.

رقابت کنسول‌ها در ماه دسامبر هم جذاب خواهد بود. هم سونی و هم مایکروسافت، بازی‌های فوق‌العاده‌ای دارند که تجربه کردنشان وسوسه انگیز است. «آخرین نگهبان» (Last Guardian) برای کاربران پلی‌استیشن ۴ و Dead Rising 4 برای کاربران اکس باکس وان عناوین بسیار جذابی هستند.

با وجود اینکه مایکروسافت در رتبه‌ی دوم پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفت، «مایک نیکولز» (Mike Nichols)، رئیس بازاریابی این شرکت وضعت برند اکس باکس را مثبت عرض‌یابی کرد. به گفته‌ی او تعداد کاربران اکس باکس لایو (Xbox Live) در جمعه‌ی سیاه، ۴۰ درصد نسبت به همین زمان در سال گذشته، افزایش داشته است. او در ادامه از روند مثبت اکس باکس پس از معرفی کنسول جدیدشان، اکس باکس وان اس گفت. به هرحال این کنسول ارزان‌ترین پلتفرمی است که دیسک‌های ۴K بلو-ری را اجرا می‌کند. ویژگی‌ای که حتی پلی‌استیشن ۴ پرو هم از آن بی‌بهره است.

بعید است که سونی و مایکروسافت تا اسفند رقیب سرسختی داشته باشند. در اسفند شاهد عرضه‌ی نینتندو سوییچ خواهیم بود. کنسولی که بر خلاف Wii U از تبلیغات خوبی بهره‌مند بوده است. اولین تریلر سوییچ در یوتیوب، بیش از بیست و یک میلیون بازدید داشت و اکنون بسیاری منتظر عرضه‌ی کنسول جدید نینتندو هستند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر