مایکل پچر: توسعه بازی برای نینتندو سوئیچ بسیار آسانتر از دیگر کنسولهاست
بدون شک یکی از دلایل اصلی شکست کنسول Wii U عدم پشتیبانی استودیوهای بازیسازی ثرد پارتی از آن بود؛ اتفاقی که بهنظر میرسد برای کنسول نینتندو سوئیچ رخ نخواهد داد. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.
مشکلات بر سر راه سازندگان بازیهای ویدئویی در شرکتهای مختلف برای توسعه بازی Wii U آنقدر زیاد بود که حتی ناشرانی همانند الکترونیک آرتز و توکی اسپرت تصمیم به عدم انتشار عناوین سالیانه خود برای این کنسول گرفتند. همین مسئله نیز باعث نگرانی برخی طرفداران کنسول نینتندو سوئیچ شده بود که مبادا این کنسول به سرنوشتی مشابه Wii U دچار شود.
در چنین شرایطی، آقای مایکل پچر، تحلیلگر حوزه بازیهای ویدئویی، در جدیدترین صحبتهای خود اعلام کرده که با توجه به بازخوردهای برخی استودیوها که نامی از آنها برده نشده، ساخت و توسعه بازی برای کنسول نینتندو سوئیچ در مقایسه با کنسولهای پلیاستیشن ۴ و اکسباکس وان بسیار آسانتر است.
در پایان لازم به ذکر است که رویداد رسمی نینتندو که در آن مشخصات و قیمت کنسول نینتندو سوئیچ بهطور رسمی اعلام میشود، بیستوسوم دی ماه برگزار خواهد شد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
خب این گفت دیگه تمومه! الان فردا همه میان می گن بازی سازیش سخته ما نمی تونیم,ولش کن! :lol:
تشکر با اینکه کلا فقط داره ازش شایعه و احتمالات میاد بیرون ولی بالای ۹۰ درصدش امیدوار کننده است.