تاباتا از دلایل تغییر نام Final Fantasy Versus 13 می‌گوید

در ۱۳۹۵/۱۰/۱۱ , 23:18:38
Final Fantasy 15, پلی‌استیشن ۴, شرکت Square Enix, کنسول Xbox One

فاینال فانتزی ۱۵ یکی از بهترین بازی‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۶ است و همه‌ی ما می‌دانیم که عرضه‌ی بازی چقدر زمان برد. در ادامه با دنیای بازی باشید.

بازی در ابتدا کارش را با نام «فاینال فانتزی مقابل ۱۳» و به عنوان بازی انحصاری پلی‌استیشن ۳ آغاز کرد. بازی ابتدایی توسط تتسویا نومورا کارگردانی می‌شد؛ شخصی که بیش‌تر به‌خاطر سری بازی «قلب‌های پادشاهی» شناخته شده است. بعد از تصمیم اسکوئر انیکس مبنی بر بردن بازی به پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان، نومورا در نهایت جای خود را به هاجیمه تاباتا داد.

یکی از اعضای فروم Mognetcentral توانسته با تاباتا صحبت‌هایی داشته باشد. این بحث‌ها در مورد تصمیمات تاباتا بعد از منصوب شدن او به عنوان کارگردان یک بازی در حال ساخت است. یکی از این تصمیمات ظاهرا به تغییر نام بازی از مقابل ۱۳ به ۱۵ برمی‌گردد. مراقب باشید؛ چون متن زیر حاوی موارد لودهنده است:

«فاینال فانتزی مقابل ۱۳ در کنار فاینال فانتزی ۱۳ هر دو براساس داستان الهه ”Fabula Nova Crystallis” شکل گرفته بود. هرچند، زمانی که نام به فاینال فانتزی ۱۵ تغییر کرد و دستگاه‌های نسل جدید وارد مراحل ساخت شدند، ساخت بازی تغییرات زیادی کرد. به این خاطر، نیاز به سنجش و بررسی دوباره‌ی محتوا بود. در نتیجه‌ی این عمل و بررسی مجدد و ساخت دوباره‌ی سناریو، موقعیت شخصیت اول مونث تغییر کرد و در نهایت، لونا معرفی شد. البته داستان اصلی مقابل ۱۳ حفظ شد و به شماره‌ی ۱۵ انتقال یافت. هم‌چنین افسانه‌ی سری Fabula Nova Crystallis [برگزیدگان کریستال، جانشان را به‌میان می‌گذارند تا ماموریت‌شان را تکمیل کنند] هم به عنوان یکی از نکات اصلی به فاینال فانتزی ۱۵ انتقال یافت. در واقع و در ریشه‌های فاینال فانتزی ۱۵ بسیاری از المان‌های زمان مقابل ۱۳ باقی ماندند.»

فاینال فانتزی ۱۵ در جریان ساختش دو کارگردان داشت و ترکیب این دو چشم‌انداز، محصولی است که اکنون در مقابل ما قرار دارد که قطعا برای طرفداران این سری بازی خوبی شد.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. تو همین مدتی که طول کشید این فاینال فانتزی بیاد، یوبی ۱۵ تا فرقه اساسین پیچید تو پاچه ملت! :lol:

    ۱۰
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر