پرفروش‌ترین عناوین Playstation Store در سال ۲۰۱۶ مشخص شدند

در ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ , 21:01:51
Dark Souls 3, Final Fantasy 15, No Man's Sky, Overwatch, Rocket League, The Last of Us, Uncharted 4 : A Thief's End, بازی Battlefield 1, بازی Battlefield 4, پلی‌استیشن ۴

۲۰۱۶ سالی پر از عناوین قدرت‌مند و متنوع برای پلی‌استیشن بود. از عناوین تیراندازی باکیفیت مثل اورواچ و میدان نبرد ۱ تا نقش‌آفرینی‌های به‌یاد ماندنی مثل دارک سولز ۳ و فاینال فانتزی ۱۵ همگی باعث شدند که ۲۰۱۶ در همه سبک‌ها بازی خوب داشته باشد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

حالا که سال به پایان رسیده، زمان آن رسیده که ببینیم که کدام بازی بهتر عمل کرده است. با توجه به بلاگ سونی، حالا ما جواب خود را داریم. برترین عنوان سال ۲۰۱۶ در فروشگاه پلی‌استیشن چیزی نیست جز راکت لیگ.

در اتفاقی غافل‌گیر کننده، بازی فوتبال ماشینی استودیو سایونیکس توانست رقابت را ببرد و از نظر فروش اول شود. البته این امر شاید خیلی هم غافل‌گیر کننده نباشد، چون با توجه به سن بازی، سازنده به خوبی از آن حمایت کرده است. در سال ۲۰۱۶ به بازی محتواهای جدیدی اضافه شد که از آن‌ها می‌توان به حالت رامبل و ناحیه نئو توکیو اشاره کرد.

به علاوه، بازی هم‌چنان با گیم‌پلی جذابش برای هردو دسته‌ی بازیکنان معمولی و حرفه‌ای محبوب است. البته غافل‌گیری‌ها به همین‌جا ختم نمی‌شود، چون بقیه‌ی بازی‌های لیست و نحوه‌ی قرار گیری آن‌ها هم جالب هستند.

عنوان جی‌تی‌ای ۵ که در سال ۲۰۱۴ برای پلی‌استیشن ۴ عرضه شد، توانسته در جایگاه ششم قرار بگیرد. در ادامه‌ی عناوین قدیمی، میدان نبرد ۴ که در سال ۲۰۱۳ عرضه شده، در جای هشتم قرار گرفته است. دقیقا یک پله پایین‌تر و در جایگاه نهم، عنوان بحث بر‌انگیز آسمان هیچ‌کس قرار دارد که با وجود بدنامی و حواشی بسیار،‌ توانست در اوایل عرضه در‌آمد زیادی برای سازندگانش به ارمغان بیاورد.

یکی از نکات جالب لیست،‌ قرار گرفتن دو عنوان انحصاری پلی‌استیشن ۴ در بین ۲۰ عنوان برتر است. این عناوین ‌آنچارتد ۴: پایان یک دزد و آخرین ما: بازنگری هستند که به ترتیب در مکان‌های هجدهم و نوزدهم قرار دارند. این بسیار جالب است که آنچارتد ۴ با وجود این‌که براساس وب‌سایت متاکریتیک بالاترین نمرات را در سال ۲۰۱۶ دارد،‌ در این رتبه قرار گرفته است.

برای مشاهده‌ی لیست کامل عناوین و پلتفرم‌های مختلف، میتوانید به این لینک مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر