ممکن است Dirt 4 برای «نینتندو سوییچ» منتشر شود؛ البته نه به این زودی

در ۱۳۹۵/۱۱/۰۹ , 15:00:25
DiRT 4, شرکت Codemasters, شرکت نینتندو (Nintendo)

شرکت بازی‌سازی Codemasters، هفته‌ی پیش از بازی بعدی سری Dirt با نام Dirt 4 پرده برداشت. در ابتدا انتشار بازی برای پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان و رایانه‌های شخصی تایید شد؛ حالا «درن هیوارد» (Darren Hayward)، طراح بازی، عنوان کرده‌ است که ممکن است این بازی برای نینتندو سوییچ هم عرضه شود. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

هیوارد در گفت و گو با Daily Star عنوان کرد:

خودم سوییچ را پیش خرید کرده‌ام و این کنسول از همان روز اول به دستم خواهد رسید. مشخصا Dirt 4 از همان روز اول برای سوییچ منتشر نخواهد شد. ما تاکنون پلتفرم‌هایی که بازی برای آن‌ها منتشر خواهد شد را مشخص کرده‌ایم. در حال حاضر نمی‌توانیم چیز قطعی در این‌باره بگوییم اما ممکن است این بازی برای سوییچ هم منتشر شود.

هیوارد در ادامه گفت Codemasters حاضر است بهبودهای زیادی برای پشتیبانی از ویژگی‌های منحصر به فرد سوییچ انجام دهد؛ از جمله ویژگی حرکتی دسته‌های Joy-Con.

Dirt ۴ پس از بازی Dirt Rally که سال ۲۰۱۶ عرضه شده بود، منتشر شده است اما اولین بازی از سری شماره دار Dirt است که پس از Dirt 3 که سال ۲۰۱۱ منتشر شده بود، عرضه می‌شود.

به گفته‌ی Codemasters، این بازی تاکید زیادی روی خطرناک بودن ورزش‌های این‌ چنینی دارد. «Dirt 4 یعنی در آغوش گرفتن خطر». این حرفی است که سازنده درباره‌ی بازی زده است.

لازم به ذکر است که سوییچ سیزده اسفند با قیمت ۳۰۰ دلار عرضه خواهد شد.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. تشکر
    والا تو یکی از سایت هایی که فقط اخباز نینتندو می ره، همین یارو گفته که چون این دو جویکان از هم جدا هستند و آدم می تونه تو حالت لم دادن هم ازش استفاده کنه حس خوب رانندگی القا نمی شه و حرفه ای نیست :|
    ولی احتمالا بعدا عرضه می کنه (بر طبق سیاست نینتندو تا حالا خیلی از بازی ها از جمله اسکایریم بارها تکذیب شد تا زمان تاییدش برسه از طرفی از ۸۰ بازی اعلام شده فقط نزدیکه ۴۰ تاش معرفی شدند و ما بقی حتی اسمشونم مشخص نیست.)

    ۰۰
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر