هیدئو کوجیما دلیل نساختن بازی‌های ترسناک را توضیح می‌دهد

در ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ , 12:00:23
Death Stranding, Hideo Kojima, Metal Gear, Steven Spielberg

آقای «هیدئو کوجیما» (Hideo Kojima) که همانند بسیاری از بازی‌سازان دیگر در رویداد RTX شهر سیدنی حضور داشته، در جدیدترین مصاحبه‌‌، دلیل خود را برای عدم ساخت بازی‌های ترسناک توضیح داد. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

آقای هیدئو کوجیما که به‌عنوان سازنده‌ی سری بازی‌های «متال گیر» (Metal Gear) محسوب می‌شود، در مصاحبه‌ی خود با وب‌سایت IGN در کنار بیان دیدگاه خود نسبت به بازی‌های سبک ترس، دلیل نساختن چنین بازی‌هایی را نیز توضیح داد:

من همانند «آلفرد هیچکاک» (Alfred Hitchcock) و «استیون اسپیلبرگ» (Steven Spielberg)  بسیار راحت می‌ترسم. به‌همین دلیل ساخت محصولات دیوانه‌کننده برای من آسان است؛ زیرا می‌دانم چه چیزی ترسناک است.

او در ادامه‌ی صحبت‌های خود درباره‌ی عدم ساخت بازی‌های ترسناک گفت:

در پروسه‌ی ساخت، ما به‌طور مداوم وضعیت‌های ترسناک را تصور می‌کنیم که این مسئله، منجر به کابوس‌های ترسناک برای من می‌شود. به‌همین دلیل نمی‌خواهم بازی‌های ترسناک بسازم.

همچنین او در بخش‌ دیگری از مصاحبه گفت که مهم‌ترین روش برای کنار آمدن با کاربران، نشان دادن چیزی است که خارج از اتفاقات متدوال باشد که گیج و عصبانی شدن آن‌ها را به‌دنبال دارد. البته این اتفاق زمان تاثیرگذارتر خواهد بود که اطلاعات چندانی پیرامون آن اتفاق یا شی در دسترس نباشد.

در پایان لازم به ذکر است که جدیدترین بازی هیدئو کوجیما قرار است با نام Death Stranding به‌طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه شود.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر