کار ساخت و توسعه‌ی بازی «افسانه‌ی زلدا: نبض طبیعت» به‌پایان رسید

در ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ , 14:00:19
Monolith Soft, Shigeru Miyamoto, The Legend of Zelda: Breath of the Wild, شرکت نینتندو (Nintendo), کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

پس از چندین سال تلاش و البته تاخیر در عرضه‌ی بازی «افسانه‌ی زلدا: نبض طبیعت» ( The Legend of Zelda: Breath of the Wild)، بالاخره  کار ساخت و توسعه‌ی آن توسط شرکت نینتندو به‌پایان رسید. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

با توجه به تصویری که به‌تازگی توسط آقای «یاسوئیکی هان» (Yasuyki Honne)، یکی از کارمندان استودیو «مونولیث سافت» (Monolith Soft)، در توئیتر منتشر شده، جشن به پایان‎‌‌ رسیدن ساخت بازی افسانه‌ی زلدا: نبض طبیعت در تاریخ سوم فوریه (چهاردهم بهمن ماه) در یکی از هتل‌های نزدیک به دفتر مرکزی نینتندو در کیوتو برگزار شد. در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از این جشن را مشاهده کنید:

Monolith Soft, Shigeru Miyamoto, The Legend of Zelda: Breath of the Wild, شرکت نینتندو (Nintendo), کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

علارغم اینکه اکثر حاضران در این جشن لباس رسمی پوشیده‌اند، اگر در تصویر بالا بزرگ‌نمایی کنید، فردی را کنار آقای «شیگرو میاموتو» (Shigeru Miyamoto) خواهید دید که کلاه «لینک» (Link) را بر روی سر خود گذاشته است.

در پایان لازم به ذکر است که بازی افسانه‌ی زلدا: نبض طبیعت در تاریخ سوم ماه مارس (دوازدهم اسفند ماه) همزمان با کنسول نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد. همچنین نسخه‌ی وی یو این بازی نیز از همین تاریخ در دسترس قرار می‌گیرد.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. تشکر
    خیلی خوبه.
    یک جا خواندم زلدا نسبت به اعمالی که انجام می دید خوشحال، ناراحت یا حتی عصبانی می شه پس باید مراقب کارهاتون هم باشید. :۱۵:

    ۰۰
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر