«فال‌آوت ۴» به موفق‌ترین بازی بتسدا تبدیل شد

در ۱۳۹۵/۱۱/۲۰ , 21:00:30
PlayStation Pro, Skyrim, The Elder Scrolls, The Elder Scrolls V: Skyrim, Uncharted 4, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت بتسدا (Bethesda Softworks)

بازی «فال‌آوت ۴» با گذر از «کتیبه‌های پیشینیان ۵: اسکایریم» (The Elder Scrolls V: Skyrim) حالا به‌عنوان موفق‌ترین بازی بتسدا شناخته می‌شود. با دنیای بازی همراه باشید.

مدیر بازاریابی شرکت بتسدا یعنی آقای پیت هاینز با حضور در کانال یوتیوبی Kinda Funny گفت:« فال‌آوت ۴ موفق‌ترین عنوانی است که ما در تاریخ شرکتمان عرضه کرده‌ایم. حتی بیش‌ از اسکایریم.» البته در ابتدا مشخص نبود که منظور از موفق‌ترین چیست؛ اما هاینز به توییتر رفت و در جواب یکی از کاربران این‌گونه نوشت:« من میزان فروش این دو عنوان را در بازه‌ی زمانی یکسان مقایسه کردم.»

اسکایریم که اولین‌ بار در نوامبر ۲۰۱۱ وارد بازار شد، طبق اعلام بتسدا و تا سال ۲۰۱۴ توانسته بیش از ۲۰ میلیون نسخه بفروشد. در سوی دیگر فال‌آوت ۴ قرار دارد که در نوامبر ۲۰۱۵ وارد بازار شد و در روز عرضه، ۱۲ میلیون نسخه را به فروشگاه‌ها فرستاد. البته به‌جز این آمار، میزان فروش دقیقی از سوی بتسدا اعلام نشده است. لازم به ذکر است که فروش اسکایریم به‌خاطر عرضه‌ی نسخه‌ی بازنگری شده در سال گذشته، به میزان قابل توجهی افزایش داشته است.

هم‌چنین در دنباله‌ی مصاحبه، هاینز به انتقاداتی که به فال‌آوت ۴ شده بود نیز پاسخ داد. بخش زیادی از انتقادات به این خاطر بود که طرفداران اعتقاد داشتند که فال‌آوت ۴ کار بزرگی برای جدا شدن از نسخه‌های قبلی خودش انجام نداده است. او قبول دارد که بازی شباهت‌هایی به فال‌آوت ۳ دارد، اما گفت که طبیعت ساخت دنباله‌ها این‌گونه است که تناسبی بین هسته‌ی اصلی بازی و نو‌آوری‌ها ایجاد شود. او برای مثال از عنوان آنچارتد یاد کرد:« اگر شما آنچارتد ۴ را بازی کرده باشید و این اولین بازی شما در این سری بوده، من فکر می‌کنم که واکنش شما بسیار متفاوت از کسانی مثل من است که شماره‌های قبلی را نیز بازی کرده‌اند. چون آنچارتد ۴ چیزی بزرگتر از شماره‌های قبلی است.»

در نهایت، هاینز اشاره‌هایی به بازی بعدی استودیو سازنده‌ی فال‌اوت و اسکایریم کرد:« فرقی نمی‌کند که بازی بعدی فال‌آوت باشد یا کتیبه‌های پیشینیان یا یک بازی کاملا جدید. من فکر می‌کنم که شعار آن‌ها این است که ما همیشه می‌خواهیم بازی‌های عالی بسازیم.»


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر