استودیو سایونیکس از دلایل عدم ساخت «راکت لیگ ۲» میگوید
«سایونیکس» سازنده عنوان فوتبالی-ماشینی «راکت لیگ» (Rocket League) نقطه عطف جدیدی در فروش کسب کرده است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.
«جرمی دانهام»، معاون ارشد شرکت «سایونیکس» به Kinda Funny Games گفت که بازی در حال حاضر ۱۰.۵ میلیون نسخه فروخته است، همینطور تعداد بازیکنانی که در بازی ثبت نام کردند، تقریباً ۲۹ میلیون نفر است. این رقم در کنار افرادی که مشترک پلی استیشن پلاس بوده و بازی را بهصورت رایگان دریافت کردهاند، شامل کسانی میشود که بهصورت اسپلیت اسکرین به تجربهی بازی میپردازند.
دانهام گفت از حدود یک چهارم از ۲۹ میلیون بازیکن ثبت نام شده (حدود هفت میلیون نفر) راکت لیگ را در ماه فبریه بازی کردهاند. با گذشت بیش از یک سال و نیم از انتشار بازی، جمعیت هواداران بازی همچنان رو به رشد است. او (دانهام) گفت این یکی از دلایلی است که سایونیکس نمیخواهد در حال حاضر راکت لیگ ۲ را بسازد. او در ادامه اینگونه توضیح میدهد:
چرا ما باید تمایل به این داشته باشیم که جامعه بزرگی که در حال حاضر ساخته شده و هم اکنون هم در حال رشد است را تخریب کنیم. وقتی شما در حال تجربه بازی هستید و ما شما را وادار به پرداخت هزینه دوباره کنیم، این کار راه درستی نیست و فکر میکنم دوره چنین بازیهایی گذشته است.
دانهام همچنین افزود:
هدف ما این بود که روز به روز راکت لیگ را بهتر و بهتر کنیم، بنابراین کسانی که بازی را انجام میدهند را از دست نخواهیم داد. اگر آنها بازی ما را انجام میدهند، ما قصد نداریم آن ها را وادار به خرید دوباره کنیم، چون ما میخواهیم محتویات و ویژگیهای جدیدی به بازی اضافه کنیم. ما میخواهیم آنها بدانند که اگر مدت طولانی با ما بمانند، ما هم آنها را همراهی خواهیم کرد.
دانهام میگوید سایونیکس به فکر ویژگیهای جدیدی برای راکت لیگ در یک یا دو سال بعد آینده است. قبل از انتشار راکت لیگ، سایونیکس با سازندگان «طوفان گلوله» (Bulletstorm) و «اثرجرمی ۳» (Mass Effect 3) در بخش چند نفره آن ها همکاری داشته است.
همچنین لازم به ذکر است عنوان راکت لیگ در حال حاضر برای پلتفرمهای پلی استیشن ۴، اکسباکس وان و رایانههای شخصی در دسترس است.