معرفی احتمالی سری جدید «جنون سرعت» و «جنگ ستارگان» در همایش EA Play

در ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ , 16:00:23
E3 2017, EA Play, FIFA 18, Need for Speed, PlayStation Pro, Star Wars Battlefront, Star Wars Battlefront 2, Visceral, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

شرکت الکترونیک آرتز برخی از عناوینی که در رویداد EA Play حضور خواهند داشت را معرفی کرد. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

عناوینی که در این همایش نمایش داده می‌شوند شامل نسخه جدید از دو سری «جنون سرعت» و «جنگ ستارگان» خواهد بود. در کنار این دو، بازی‌های آینده این شرکت در بخش ورزشی شامل Madden NFL 18، «فیفا ۱۸» و  NBA LIVE 18 خواهد بود.

عنوان «جنگ ستارگان: جبهه نبرد ۲» (Star Wars Battlefront 2) قرار است برای تعطیلات ۲۰۱۷ منتشر شود، برای عنوان «جنون سرعت» نیز مشابه همین بازه زمانی در نظر گرفته شده و زمانی قبل از مارس ۲۰۱۸ خواهد بود.

به گفته این شرکت، این همه ماجرا نیست و در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از آن‌چه در این رویداد اتفاق می‌افتد را به اشتراک خواهند گذاشت. امیدواریم تا درمورد آخرین ساخته استودیو ویسرال یعنی «جنگ ستارگان: جبهه نبرد ۲» چیز‌های بیشتری بشنویم. همچنین به احتمال زیاد از برنامه‌های الکترونیک آرتز برای پشتیبانی از کنسول نینتندو سوئیچ با عناوین دیگر نظیر «فیفا ۱۸» نیز خواهیم شنید.

احتمال حضور بازی «عصر اژدها ۴» هم وجود دارد، اگر چنین باشد، احتمال می‌دهیم بین بازه زمانی ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۰ منتشر شود. کسانی که قادر به شرکت در همایش EA Play نیستند، می‌توانند در خانه به صورت آنلاین به تماشای آن بپردازند. در طول این سه روز، شرکت قصد دارد جزئیاتی از گیم‌پلی عناوین یاد شده به همراه مصاحبه با تیم توسعه دهنده بازی‌ها را پوشش دهد.

این رویداد در تاریخ دوشنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ شروع می‌شود و تا ۲۴ خرداد ماه ادامه دارد. فروش بلیط‌ها از پنج شنبه، ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ قابل خرید است. جزئیات بیشتر بزودی اعلام می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر