بازی Outlast 2 پس از اصلاحات در استرالیا عرضه خواهد شد

در ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ , 13:00:33
outlast 2, Red Barrels, پی سی گیمینگ (PC Gaming), کنسول Xbox One

مدتی قبل اعلام شد که بازی Outlast 2 به‌دلیل وجود برخی خشونت‌های جنسی در محتوای آن اجازه‌ی انتشار در کشور استرالیا را ندارد اما این‌طور که به‌نظر می‌رسد این بازی دوباره توسط سازمان رده‌بندی کشور استرالیا مورد بررسی قرار گرفته و توانسته رده‌بندی سنی ۱۸+ را بدست آورد. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

با توجه به اطلاعات موجود، بازی Outlast 2 با اختلاف یک روز از تاریخ انتشار جهانی، در تاریخ بیست‌وششم ماه آوریل (ششم اردیبهشت ماه) در کشور استرالیا عرضه خواهد شد. همچنین از آن‌جایی که نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی این بازی رده‌بندی سنی ۱۸+ را دریافت کرده و در نتیجه اجازه‌ی انتشار در این کشور را دارد، صفحه‌ای مخصوص این بازی در سایت سازمان رده‌بندی استرالیا ایجاد شده است. در این صفحه ذکر شده که سازندگان این بازی در استودیو «رد بررلز» (Red Barrels) اصلاحاتی را در محتویات بازی انجام‌ داده‌اند، این در حالی است که استودیو رد بررلز در جدیدترین اعلامیه خود اظهار کرد که تنها یک نسخه از بازی برای انتشار جهانی آماده شده است:

بازی Outlast 2 رده‌بندی سنی ۱۸+ را دریافت کرده و در تاریخ بیست‌وششم ماه آوریل در کشور استرالیا عرضه خواهد شد. همچنین تنها یک نسخه از بازی در سراسر جهان عرضه خواهد شد.

اما دلیل عدم رده‌بندی این بازی در استرالیا، یک مراسم مذهبی در یکی از سکانس‌های بازی بود که در آن خشونت جنسی به‌صورت محدود به‌نمایش گذاشته می‌شد. همین مسئله نیز سازمان رده‌بندی سنی در استرالیا را به این نتیجه رساند که این بازی نمی‌تواند رده‌بندی سنی ۱۸+ را دریافت کند که این اتفاق به معنای عدم اجازه‌ برای انتشار این بازی بود.

همان‌طور که اشاره شد، سازندگان در اعلامیه خود اظهار کردند که تنها یک نسخه از بازی در سراسر جهان منتشر خواهد شد. این موضوع در کنار متن قرار گرفته در وبسایت رده‌بندی سنی استرالیا می‌تواند بدان معنا باشد که تمامی نسخه‌های بازی دچار اصلاحات شده‌اند. البته این این موضوع تنها یک احتمال بوده و به‌طور رسمی اعلام نشده است.

در پایان لازم به ذکر است که بازی Outlast 2 در تاریخ بیست‌وپنجم ماه آوریل (پنجم اردیبهشت ماه) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین در همین تاریخ، بازی Outlast Trinity نیز عرضه خواهد شد که شامل نسخه‌ی اول بازی و تمامی محتویات اضافی آن می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر