استودیو بایوور به مشکلات بازی Mass Effect: Andromeda واکنش نشان داد

در ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ , 15:00:43
Mass Effect: Andromeda, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), شرکت بایوور (Bioware), کنسول Xbox One

بالاخره، استودیو بایوور به انتقادات پیرامون بازی Mass Effect: Andromeda که هفته‌ی گذشته منتشر شده بود و انیمیشن‌های آن دارای مشکلات بسیاری بودند، با انتشار یک بیانیه واکنش نشان داد. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

این بیانیه که از طریق حساب رسمی این استودیو در توئیتر منتشر شده، به این موضوع اشاره می‌کند که اعضای بایوور تمامی بازخوردها و انتقادات پیرامون انیمیشن‌های بازی را دریافت کرده‌ و از آنان بهترین استفاده را خواهند برد:

تمامی بازخوردها را دریافت کرده‌ایم؛ برخی از آن‌ها مثبت بوده‌اند، برخی نیز منفی [و این کاملاً طبیعی است]. بازخوردها، نقش مهمی در پشتیبانی ما از بازی ایفا می‌کنند. همچنین باید بگویم که برای انتشار جزئیات برنامه‌هایمان در تاریخ چهارم ماه آوریل (پانزدهم فروردین ماه) لحظه شماری می‌کنیم.

همچنین در بخش دیگری از بیانیه، به این موضوع اشاره شد که اعضای استودیو بایوور به‌طور مستمر در حال جمع آوری اطلاعات و برنامه‌ ریزی به‌منظور رفع مشکلات و بهبود بازی Andromeda هستند.

در پایان لازم به ذکر است که بازی Mass Effect: Andromeda هفته‌ی گذشته توسط شرکت الکترونیک آرتز برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شد که برخلاف انتظار، نتوانست در جلب نظر منتقدان موفق عمل کند.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. آقا یه سوال قبلنا یه سری بحث هفتگی داشتیم (مثل تاثیر قفل دوونو یا بازی مورد علاقه یا …)، اینا کجا رفتن؟ :۱۹:

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر