کارگردان Overwatch درمورد سختی‌های منتشر کردن بازی روی نینتندو سوئیچ می‌گوید

در ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ , 18:00:26
Overwatch, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت بلیزارد (Blizzard Entertainment), کنسول Xbox One, کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

پس از انتشار کنسول سوئیچ یا حتی قبل از انتشار آن، بسیاری از طرفداران درخواست کرده بودند تا یکی از بزرگ‌ترین عناوین سال ۲۰۱۶ یعنی «اوورواچ» (Overwatch) برای این کنسول منتشر شود. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

عنوان مولتی‌پلیر و شوتری که برنده بسیاری از جوایز سال ۲۰۱۶ شد در حال حاضر برای پلی استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و اکس‌باکس وان منتشر شد و یک موفقیت عظیم برای این سه پلتفرم به ارمغان آورد و هنوز هم بازی‌کنان زیادی را پای خود نگاه داشته است.

کارگردان «اوورواچ» آقای جِف کاپلان درمورد امکان آمدن این بازی روی پلتفرم نینتندو سوئیچ در ماه گذشته صحبت کرده بود و بخشی از صحبت او را در این‌جا مشاهده می‌کنیم:

ساخت «اوورواچ» روی سوئیچ برای ما چالش‌برانگیر است، اما ما همیشه با ذهنی باز درمورد ممکن بودن آوردن بازی روی پلتفرم‌ها را پیگیری می‌کنیم.

حال، با توجه به نقل قول دریافت شده از اکسپرس آنلاین، کاپلان درمورد جزئیات بیشتر پیرامون مشکلات اوردن «اوورواچ» روی سوئیچ توضیح داد و اشاره کرد نیاز به بهینه‌سازی مجدد روی این کنسول خواهد داشت.

من فکر میکنم مشکل است که ما دوباره هدف‌گذاری و بازبینی سخت‌افزار آن به منظور سنجیدن راندمان بازی روی این پلتفرم داشته باشیم. و هم‌چنین، چالشی که پیش از این پیش‌روی ما قرار گرفته بود، حمایت کردن از هر سه پلتفرم اصلی و بروزرسانی هم‌زمان آن است، و این چیزی است که در نهایت ما قادر به دست‌یابی به آن بودیم.

درحالی که به نظر می‌رسد بعید باشد به این زودی «اوورواچ» را روی سوئیچ ببینیم، کاپلان هیچ‌گاه به صورت رسمی شفاف‌سازی در این مورد نکرده است. گرچه «اوورواچ» برای سوئیچ اگر در آینده نزدیک منتشر نشود، همیشه امکان آن وجود دارد که بلیزارد نگاهی به آن بی‌اندازد.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر