مسئولان گوریلا گیمز چگونگی دنبالهی بازی Horizon Zero Dawn را برایمان می گویند
سایت گیم اینفورمر در مصاحبهای با چند تن از مسئولان گوریلا گیمز به دنبالهی بازی Horizon Zero Dawn پرداخت. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.
کارگردان روایتی بازی، آقای جان گونزالز می گوید: «ما از اینکه بازیکنها ارتباط خوبی با داستان و البته Aloy، شخصیت اول بازی گرفتهاند، بسیار خوشحالیم. ما به این ارتباط، احترام میگذاریم و برای ساخت یک دنباله نیز تمام تلاش خود را میکنیم تا داستانی خلق کنیم که مثل قبل، رابطهای عمیق با مخاطب ایجاد کند.»
کارگردان بازی، آقای متیجس دِ یانگ اضافه کرد: «این عنوان یک پروژهی بزرگ برای ما بود و من از چیزی که در پایان به دست آمد، راضی هستم. تعریف و تمجیدهای بسیاری دربارهی تنوع و تجربهی متفاوتی که بازی به مخاطب ارائه می کند، شنیدهام.
برخی اجزای بازی که به اندازهی دیگر اجزا، درخشان و قوی نیستند، اجتنابناپذیر و ناشی از محدودیتها هستند. با این وجود، ما به دقت نقدها و بررسیها را دنبال میکنیم تا از نظرهای مفید، برای آیندهی Horizon Zero Dawn استفاده کنیم.»
کارگردان هنری بازی، ژان-بارت ون بیک گفت:«اگر دنبالهای بسازیم من از ساختن robosaur های بیشتر و بیشتر، خوشحال میشوم؛ طراحی رباتهای بیشتر، ساختن آنها، پویاسازی و بازی کردن با آنها برای من بسیار سرگرم کننده است. راستش من دوست دارم صدها ربات خلق کنم! اما حقیقت بیرحم است و به من اجازهی این کار را نمیدهد.»
ممکن است قابلیتی به قهرمان بازی اضافه شود که به او اجازه میدهد تعداد سلاح بیشتری حمل کند. دِ یانگ راجع به این موضوع میگوید: «کنترلها باعث شدند که سرعت تعویض اسلحهی دلخواه ما، محقق نشود؛ ما ایدههای مختلفی برای افزایش سرعت تعویض اسلحه و تجهیزات داریم اما هنوز نمی توان جزئیاتی پیرامون آن گفت.»
این طور که به نظر میرسد یک دنبالهی پر از ربات و احتمالا یک قابلیت جدید برای حمل اسلحههای بیشتر در راه دنیای Horizon Zero Dawn هستند.