برنامه‌های Capcom برای ادامه‌ی بازی Resident Evil 7

در ۱۳۹۶/۰۱/۲۸ , 00:06:32
برنامه‌های Capcom برای بازی Resident Evil 7 - دنیای بازی (Dbazi.com)

سری بازی‌های «رزیدنت اویل» (Resident Evil) در این چند سال عملکرد بسیار بدی داشتند و با نتوانستند اصلاً رضایت طرفداران را بدست آورند. اما «کپکام» (Capcom) با ساختن قسمت هفتم در این سری و بازگشت به ریشه‌ها و فرمول موفق ترس و بقا در بازی‌های قدیمی توانست بازی بسیار خوبی را منتشر کند. این امر باعث می‌شود تا سوالات و نگرانی‌هایی در رابطه با بازی‌های بعدی و ادامه‌ی این روند پیش بیاید. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

Jun Takeuchi، تهیه‌کننده‌ی اجرایی بازی رزیدنت اویل، اعلام کرد که برنامه‌هایشان برای ساخت بازی بعدی شروع شده است و طرفداران با دیدن بازی متوجه خواهند شد که بازی جدید از بعضی جهات بسیار با Resident Evil 7 متفاوت خواهد بود. او هم‌چنین گفت که با ساخت هر بازی تلاش می‌کنند تا این عنوان را متحول کنند و المان‌های جدیدی را به بازی اضافه کنند.

هنگامی‌که بر روی ساخت بازی Resident Evil 7 مشغول به کار بودم، می‌خواستم تا این بازی را به صورت یک شاهکار وحشت-بقای مدرن ببینم. ما می‌خواستیم که این بازی آغازی باشد بر سبک جدید در گیم‌پلی بازی‌های وحشت-بقا و هم‌چنان نیز در حال برنامه‌ریزی و فکر کردن برای ادامه‌ی این عنوان هستیم تا بتوانیم بازهم گیم‌پلی این عنوان را متحول کنیم. در چند سال آینده تکنولوژی به پیشرفت خود ادامه خواهد داد و ذائقه‌ی بازیکنان نیز در حال تغییر است و ما نیز همیشه به دنبال راه‌هایی برای ساخت یک بازی ترسناک چالش برانگیز هستیم.

او هم‌چنین گفت که یک بازی وحشت-بقا به این معنی است که شخصیت اصلی بازی در تلاش باشد تا از یک بحران سخت نجات پیدا کند و از این به بعد نیز به استاندارد اصلی بازی‌های Resident Evil تبدیل خواهد شد.

معلوم نیست که کپکام چقدر زمان برای اسخت ادامه‌ی عنوان نیاز خواهد داشت اما بهتر است که برای ساخت بازی بعدی تمام توان و وقت خود را به کار گیرد، هر چقدر که می‌خواهد طول بکشد مهم نیست، بلکه مهم کیفیت و پایبند بودن به اصول بازی‌های قدیمی و ژانر وحشت-بقا است که باید تمام و کمال رعایت شود، زیرا انتظارات از کپکام هیچ‌وقت این‌گونه نبوده و در صورت کوچک‌ترین بی‌توجهی یا اشتباه، به شدت به این شرکت و این عنوان دوست‌داشتنی ضربه وارد خواهد شد.

 


2 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
  1. این بازی واقعا زیباست از هر نظر که فکر کنید آدم را یاد رزیدنت اویل ۱ می اندازد یادش بخیر … . لبته ورژن اسونش ..

    ۰۰

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر