سرورهای اختصاصی برای Star Wars Battlefront 2 در نظر گرفته شده است

در ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ , 14:00:32
DICE, Star Wars Battlefront 2, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول Xbox One

بازی‌ها هر روز به سمت تعامل بیشتر با اینترنت می‌روند و اعمال آنلاین در آن‌ها، روز به روز افزایش می‌یابد؛ در چنین دنیایی، بد نیست که از زبان توسعه‌ دهنده‌ بشنویم که سرورهای اختصاصی برای Star Wars Battlefront 2 در نظر گرفته شده است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

بازی‌هایی که ارتباط مستقیم بین بازیکن‌ها برقرار می‌کنند، دارای یک مشکل اساسی هستند که البته این مشکل، برای شخص میزبان یک مزیت محسوب می‌شود؛ با این حال، این موضوع کمی آزار دهنده است و زمانی که توسعه دهنده‌ی بازی رقابتی مهمی چون جنگ ستارگان: خط مقدم ۲ می‌گوید که این عنوان از سرورهای اختصاصی بهره خواهد برد، ما از خوش‌حالی پر در می‌آوریم! دنیس برانوال دستیار طراحی کارگردان در دایس، طی یک مصاحبه درباره‌ی این بازی گفت:

ما مثل همیشه، سرورهای اختصاصی خواهیم داشت.

این نکته بسیار خوش‌حال کننده است، اما برای آن‌هایی که همراه و طرفدار این بازی و دایس بوده‌اند، این یک امری عادی است.

به نظر می‌رسد که دایس به خوبی اهمیت سرورهای اختصاصی را می‌داند. زمانی که در یک دیدار چهل نفره روی نقشه‌ای بزرگ بازیکن‌ها با اتصال «بازیکن به بازیکن» بازی کنند، بازی عملاً نابود خواهد شد و آن موقع است که ما هم به این اهمیت پی خواهیم برد؛ سرور اختصاصی چیزی است که یکی از آخرین بارهایی که آن را ملاقات کرده بودیم، در یکی دیگر از عنوان‌های همین دایس، به نام بتلفیلد بود.

خیلی خوب است که دایس از تداوم این روند درست به ما اطمینان می‌دهد تا ما حسابی دلمان را صابون زده و پولمان را برای این بازی کنار بگذاریم!

بدون این نوع سرورهای اختصاصی همیشه شاهد نامردی به نفع شخص میزبان بازی خواهیم بود، او می‌دود و همه را هدشات می‌کند و فرک اول می‌شود در حالی که بقیه به زمین و زمان ناسزا می‌گویند و با لک‌های متعدد، دست و پنجه نرم می‌کنند.

خوشبختانه جنگ ستارگان هیچ یک از این مشکلات را نخواهد داشت، پس شما هم، چه قسمت‌های قبل را بازی کرده‌اید و چه نه و اگر طرفدار آن هستید یا نیستید، این تجربه‌ی لذت بخش چند نفره با آنلاین را از خود دریغ نکنید و اگر می‌توانید، حتما آن را در تاریخ انتشار که  ۱۱ نوامبر سال جاری میلادی است، روی یکی از پلتفرم‌های رایانه شخصی، پلی استیشن ۴ یا اکس باکس وان تجربه کنید.

آرزو می‌کنیم همه‌ی شما بتوانید آن را تجربه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر