بازی Fifa 17 برای مشترکین سرویس EA Access و Origin Access در دسترس قرار گرفت

در ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ , 22:00:50
FIFA 17, بازی Dragon Age Origins, شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts)

اعضای EA Access و Origin Access از امروز می‌توانند بازی Fifa 17 را دریافت کنند. همان‌طور که قبلا گزارش شد، مشترکین هر دو سرویس ذکر شده قادر هستند تا نسخه استاندارد بازی Fifa 17 را دریافت و بازی کنند. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

کاربران شبکه اوریجینز، برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر به صفحه رسمی بازی Fifa 17 مراجعه کنند، هم‌چنین کاربران کنسول اکس‌باکس وان که از خدمات EA Access استفاده می‌کنند از طریق این لینک اقدام نمایند. لازم به ذکر است عناوینی که در خرداد ماه می‌آیند را فراموش نکنید، این عناوین شامل «عصر اژدها: ریشه‌ها» (Dragon Age: Origins) و «مدال افتخار: هوابرد» (Medal of Honor: Airborne) برای کاربران EA Access روی اکس‌باکس وان در دسترس خواهد بود.

کاربران Origin Access هم‌چنین قادر هستند تا بازی «فرمان و تسخیر: مجموعه نهایی» (Command & Conquer: The Ultimate Collection)، شامل ۱۷ عنوان از این مجموعه را در این پکیج تجربه کنند، قیمت این مجموعه ۱۹.۹۹ دلار خواهد بود. دارندگان رایانه‌های شخصی نیز می‌توانند عناوین «هک‌نِت» (Hacknet)، «اوروِل» (Orwell) و «جزیره اسب» (Pony Island) را دریافت و بازی کنند.

بازی «هک‌نِت» یک عنوان شبیه‌ساز هک رایانه از استودیو استرالیایی «تیم فراکتال» است؛ عنوان «اوروِل» نیز یک بازی شبیه‌ساز بوده که توسط Osmotic ساخته شده و در نهایت، بازی «جزیره اسب» یک بازی افسانه‌ای از دنیل مولینز است. لازم به ذکر است، برای داشتن حق اشتراک و حق استفاده از سرویس‌های EA Access و Origin Access باید به صورت ماهانه ۴.۹۹ دلار یا بصورت سالیانه معادل ۲۹.۹۹ دلار پرداخت کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر