اطلاعاتی جدید از گیم‌پلی Star Wars: Battlefront 2 منتشر شد

در ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ , 19:00:13
Star Wars Battlefront 2, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), کنسول PlayStation 4, کنسول Xbox One

سرانجام ماه از پشت ابر بیرون آمد و چیز‌هایی از پشت درهای بسته، به بیرون درز کرد. با اطلاعاتی جدید از گیم‌پلی Star Wars: Battlefront 2 همراه دنیای بازی باشید.

استودیو DICE در تعطیلات آخر هفته، نمایشی از جدیدترین نسخه‌ی عنوان Star Wars خود نشان داد که محوریت آن بر بخش تک‌نفره‌ی داستانی و شخصیت اول بازی، «ایدن ورسیو» بود. در همین جشنواره‌ی استار وارز بود که اطلاعاتی هرچند اندک، به بیرون درز کرد. در این نمایش نکات ریز و درشتی وجود داشت که ما بخش‌های شایان ذکر آن را برای شما می‌گوئیم.

در شماره اول بازی Star Wars: Battlefront که دو سال قبل عرضه شد، وسایل نقلیه و قهرمان‌ها از طریق مکان‌های مشخصی در نقشه، موسوم به «پیک آپ» قابل دسترسی بودند؛ این مکانیزم به طور کلی تغییر کرده است و دایس نیز توضیح مفصلی درباره‌ی جایگزین آن ارائه نکرده است، تنها چیزی که گفته شده این است که روش ورود به وسایل نقلیه مانند بازی «بتلفیلد ۱» (Battlefield 1) خواهد بود و شما قادر به فرود یا برخواستن با آن‌ها نیستید.

البته مواردی چون «پیک آپ‌» و موشک‌های هوشمند هنوز پابرجا هستند ولی درمورد «پیک آپ» باید گفت که تنها، دسترسی به وسایل نقلیه و قهرمان از آن حذف شده و خود آن هنوز موجود است.

یکی از انتقادهایی که از بازی قبل می‌شد، عدم وجود عمق و گستردگی مناسب در نبردها بود که باعث می‌شد کم‌کم، گیم‌پلی بازی خسته کننده بشود؛ این‌طور که به‌نظر می‌رسد، Star Wars: Battlefront 2 با این مشکل روبرو نخواهد بود. برای مثال با ورود به حالت ADS تیراندازی بدون نشانه‌گیری، دقت بیشتری خواهد داشت. انجام و یادگیری کار با اسلحه «بلَستر» (Blasters) مشکل‌تر از قبل خواهد بود و به طور میانگین، هسته‌ی طرز کار با اسلحه (گان‌پلی) از جنس «بتلفیلد» است.

تخریب محیط در این بازی وجود ندارد. سیستم «همکاری» در بازی قبل، دیگر نیست اما قرار است جایگزینی داشته باشد. سطح پائین سفارشی‌سازی و ارتقا دو نقطه ضعف بزرگ بازی قبل بودند که کار گسترده‌ای برای رفع آن‌ها در گیم‌پلی Star Wars: Battlefront 2 شده است. تمام کلاس‌های سرباز‌ها، قهرمان‌ها و حتی سفینه‌ها نحوه‌ی ارتقای خاص خود را دارند و شما می‌توانید هر یک را به صورت جداگانه ارتقا دهید.

قابلیت‌های تزئینی نیز می‌توانند نقش مهمی در سرگرم کننده‌تر کردن بازی داشته باشند و در برخی موارد حتی مزیت‌هایی ایجاد کنند. جزئیات بیشتری از سوی دایس تشریح نشده و به همین دلیل برای اخبار بیشتر باید منتظر E3 بمانیم. در پایان لازم به ذکر است، بازی Star Wars: Battlefront 2 در پائیز ۹۶ برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر