تمرکز بازی Halo 6 بر روی شخصیت مستر چیف خواهد بود

در ۱۳۹۶/۰۲/۰۸ , 14:00:30
هیلو

مدیر استودیو ۳۴۳ و کارگردان این سری در جدیدترین مصاحبه‌ی خود به اشتباهاتی که پیرامون خط داستانی بازی Halo 5: Guardians انجام داده بودند، اعتراف و اعلام کردند که آن‌ها می‌بایست به جای تقسیم روایت داستان به چندین خط مختلف، تمرکز بازی را بر روی شخصیت مستر چیف قرار می‌دادند. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

به مناسب ده سالگی استودیو ۳۴۳، مدیر این استودیو، آقای کیکی ولف‌کیل و کارگردان این سری، آقای فرانک اُکانر، در مصاحبه‌ای نسبتاً طولانی با مجله‌ی GamesTM به صحبت پیرامون ساخت و توسعه‌ی سری Halo که از مهمترین فرانچایزهای شرکت مایکروسافت محسوب می‌شود، پرداختند.

این دو، در بخشی از مصاحبه پیرامون درس‌هایی که از قسمت آخر این سری گرفتند و قرار است آن‌ها را در توسعه‌ی قسمت بعدی این سری به‌کار گیرند، صحبت کردند. همان‌طور که می‌دانید، بازی Halo 5: Guardians به‌خاطر گیم‌پلی و مدهای مولتی پلیرش مورد تمجید و تحسین قرار گرفت اما اکثر نقدها بخش داستانی بازی را نقطه‌ ضعف آن می‌دانستند. از دید بسیاری، دلیل این مسئله نیز این بود که داستان این نسخه بیشتر به‌عنوان یک آماده سازی برای قسمت بعدی این سری بود تا اینکه یک داستان کامل باشد.

از دید اعضای استودیو ۳۴۳، دلیل رخ دادن این اشتباه، درک نادرست آن‌ها از دیدگاه طرفداران نسبت به شخصیت مستر چیف بود. اعضای استودیو شخصیت مستر چیف را به‌عنوان یک دروازه‌ی ورود برای طرفداران جدید به دنیای Halo می‌دانستند. اکنون و پس از دریافت بازخوردهای منفی نسبت به این موضوع، آن‌ها تصمیم گرفته‌اند تا از گسترش دنیای این سری با چندین شخصیت متفاوت دست برداشته و تمرکز خود را بر روی داستان‌هایی با محوریت این شخصیت قرار دهند.

در پایان لازم به ذکر است که تاکنون هیچ گونه اطلاعاتی پیرامون نسخه‌ی بعدی این سری منتشر نشده اما احتمال می‌رود در رویداد E3 2017 جزئیاتی از بازی نامبرده به اشتراک گذاشته شود.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر