به‌روزرسان جدید بازی Call Of Duty: Infinite Warfare هم اکنون در دسترس است

در ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ , 15:30:04
بازی Call Of Duty: Infinite Warfare

به‌روزرسان جدید بازی Call of Duty: Infinite Warfare هم اکنون در دسترس است و شامل سلاح‌ها و camos جدیدی می‌شود. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

این به‌روزرسانی توسط سازنده بازی Call of Duty: Infinite Warfare در ردیت معرفی شد که منجر به برطرف شدن باگ‌ها و مشکلات موجود در بازی و اضافه شدن چند محتوای جدید می‌شود.

یکی از مهمترین محتوای این به‌روزرسانی مربوط به اضافه شدن Scorestreak Variants است که منجر به ایجاد تغییراتی در ظاهر و رفتار scorestreaks می‌شود. در این قسمت اکنون شاهد Rare ،Legendary و Epic خواهید بود اما شما قابلیت دریافت variants را تنها از طریق crafting خواهید داشت. هر variant دارای خصوصیات مربوط به خود است، بطور مثال Rare UAV variant آبی رنگ و دارای برد بیشتری نسبت به UAV معمولی است اما از سوی دیگر منجر به کاهش سلامت شما خواهد شد.

همچنین این به‌روزرسانی شامل یک بسته voiceover جدید از Ozzy Man Reviews است که یکی از شخصیت‌های محبوب یوتیوب محسوب می‌شود، این آخرین بسته‌ای خواهد بود که به بازی Infinite Warfare اضافه می‌شود. اخیراً این بازی بسته Method Man را نیز دریافت کرده بود.

در نهایت در این بازی شاهد به‌روزرسانی Quartermaster با دو سلاح جدید خواهیم بود. سلاح Auger از نوع LMG و سلاح Trencher از نوع SMG خواهند بود. همچنین این به‌روزرسانی شامل افزوده شدن camos و لوازم جانبی سلاح‌ها خواهد شد.

در اخبار مرتبط با مجموعه بازی Call of Duty، اخیراً شاهد معرفی بازی Call of Duty: WWII از سوی شرکت اکتیویژن و استودیوی اسلج‌همر بودیم که در تاریخ ۱۲ آبان ماه منتشر خواهد شد.

برای مشاهده جزئیات کامل به‌روزرسانی جدید بازی Call Of Duty: Infinite Warfare به لینک منبع مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر