شایعه: احتمال وجود محتوای واقعیت مجازی در Star Wars: BattleFront 2

در ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ , 21:30:10
PSVR, Star Wars Battlefront 2, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), عینک واقعیت مجازی Playstation VR, کنسول PlayStation 4, کنسول Xbox One

سلسله اخباری حاکی از وجود محتوای واقعیت مجازی در Star Wars: Battlefront 2 هستند که در این بخش به آن‌ها می‌پردازیم. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

شکی وجود ندارد که قسمت جدید از مجموعه «جنگ ستارگان» یعنی Star Wars: Battlefront 2 نیز می‌تواند به اندازه‌ی بازی قبلی موفق باشد، این بازی درحالی در جشنواره‌ی اخیر استار وارز نمایش داده شد که اخباری مربوط به آن، پیش از این لو رفته بود. بازی قبل، یک سال پس از عرضه محتوایی برای دستگاه واقعیت مجازی پلی‌استیشن منتشر کرد و این بار نیز به نظر می‌رسد که موضوع از همین قرار باشد.

پیش‌تر از مسئولان بازی که درباره‌ی محتویات واقعیت مجازی پرسیده شد، آن‌ها پاسخ دادند که فعلا خبری از آن نیست، حال به نظر می‌رسد که خبرنامه‌ی پلی‌استیشن، سهوا موضوع را لو داده باشد.

PSVR, Star Wars Battlefront 2, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), عینک واقعیت مجازی Playstation VR, کنسول PlayStation 4, کنسول Xbox One

نکات جالبی در پوسترهای تبلیغاتی پلی‌استیشن در اروپا برای این بازی دیده می‌شود. عکسی که در بالا مشاهده می‌کنید و متاسفانه کمی هم بی کیفیت است، در یک خبرنامه‌ی دانمارکی منتشر شده است. حال اگر این را به حساب خطای انسانی بگذاریم، درباره‌ی انتشار آن در خبرنامه‌ای دیگر که آلمانی است، چه بگوئیم؟

البته هنوز هم می‌توان این‌ها را اشتباه، در نظر گرفت ولی به هر حال با وجود موفقیت مراحل واقعیت مجازی منتشر شده برای بازی قبل، می‌توان گفت که وجود دوباره‌ی محتوای واقعیت مجازی، دور از ذهن نیست.

اگر ناشر و سازنده قصد نگه داشتن موضوع به صورت یک راز تا زمان انتشار را نداشته باشند، احتمالا در آینده شاهد اخبار، تصاویر یا حتی تریلرهایی درباره‌ی آن خواهیم بود. به هر حال یکی از بزرگ‌ترین و نزدیک‌ترین شانس‌ها برای چنین اخباری، نمایشگاه E3 ماه آینده خواهد بود. پس برای دریافت اخبار بیشتر در این نمایشگاه، همراه ما بمانید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر