آیا بتسدا در بازی The Elder Scrolls 6 از سیستم مخفی‌کاری استفاده خواهد کرد؟

در ۱۳۹۶/۰۲/۱۹ , 19:00:23
بازی The Elder Scrolls 6

احتمال عرضه بازی The Elder Scrolls 6 به این زودی‌ها کم است اما فارغ از آن ما همواره این سوال را از خود پرسیده‌ایم که شرکت بتسدا چه کار جدیدی را بایستی در این بازی جهت تقویت آن نسبت به Skyrim انجام دهد؟ در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

در حال حاضر قابلیت‌های مختلفی در بازی Skyrim وجود دارد اما همچنان این سری بازی محدودیت‌هایی داشته‌اند که یکی از آن‌ها در زمینه مخفی‌کاری است. بازی The Elder Scrolls بطور مشخص دارای مکانیزم مخفی‌کاری نیست و برپایه مسائل دیگری ساخته شده است که در برخی موارد به کمک ما در این بازی آمده و امکان اختفا را برای ما فراهم کرده‌اند. این بازی مجموعه پیچیده‌ای از مکانیک‌ها است اما همچنان شاهد رویکرد خاصی در ارتباط با سیستم مخفی‌کاری نبوده‌ایم. رویکردی که با واکنش مناسب شخصیت‌ها در مورد محیط پیرامون خود همراه باشد.

یکی از راه‌های درست کردن مشکل مکانیک مخفی‌کاری احتمالاً استفاده از سیستمی کاملاً جدید است، به عنوان نمونه شاید شما دوست داشته باشید تا بصورت مخفی در قلعه یا اردوی نیروهای دشمن حرکت کنید و نخواهید که با آن‌ها مبارزه‌ای داشته باشید. فرض کنید که تنظیماتی در اختیار شما باشد که لباس دسته مشخصی را برای مخفی‌کاری بر تن کنید، این قابلیت، یک ویژگی منحصر بفرد و کاملاً نوآورانه نیست چراکه نمونه‌ای از آن را در مجموعه بازی هیتمن شاهد بوده‌ایم اما قابلیت عملکرد خوب آن در بازی مثل The Elder Scrolls وجود دارد.

داشتن سیستمی به تنهایی که در تعامل بازیکنان مفید باشد کافی نیست اما می‌تواند به مکانیک بحث مخفی‌کاری بازی چون Skyrim عمق بیشتری بدهد. گرچه موضوع مطرح شده نیاز به پاسخ و تصمیم گیری سریعی از جانب شرکت بتسدا ندارد اما مسلماً یکی از موضوعاتی است که می‌تواند منجر به تقویت بازی آن‌ها شود.

نظر شما در مورد تغییرات آینده The Elder Scrolls چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر