پاسخ الکترونیک آرتز به واکنشهای مختلف بازی Mass Effect: Andromeda
در مدت ارائه گزارش مالی شرکت الکترونیک آرتز، اندرو ویلسون به عنوان مدیر عامل این شرکت جزئیاتی را در مورد تاخیر در ارائه آیپی جدید استودیوی بایوور و واکنشهای مختلفی که از سوی طرفداران نسبت به بازی Mass Effect: Andromeda منتشر شده است ارائه کرد. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.
آقای ویلسون صحبتهای خود را با بازی Mass Effect: Andromeda شروع کرد و گفت که او دوست داشته است که رتبه بازخوردهای این بازی بالاتر از میزان کسب شده باشد گرچه او به کار انجام شده توسط استودیوی بایوور افتخار میکند و Andromeda را بازی میداند که بازیکنان مختلفی به آن علاقه دارند؛ او گفت:
Mass Effect: Andromeda یک بازی جالب است که برای مدت زمانی طولانی در دست ساخت قرار داشته است و بایوور در آن جزئیات مختلف و بزرگی را قرار داده است، جزئیاتی نظیر داستان، ابعاد، عمق، وسعت و تصورات. مجموع نمرات این بازی کمتر از حد انتظار ما بود. امتیازات این بازی در حدود ۸۰ یا بالاتر بوده است در نتیجه میتوان اینطور برداشت نمود که اکثریت طرفداران نسبت به این بازی مشتاق بودهاند. این بازی چیز بخصوصی بوده است و بسیاری از بازیکنان چیزی را که بدنبال آن بودهاند در این بازی پیدا کردهاند گرچه برخی از بازیکنان نیز نتوانستهاند چنین کاری را انجام دهند.
براساس نظر آقای ویلسون، بازی Andromeda در خور یک بازی از مجموعه بزرگ Mass Effect بوده است و در آن از المانهای فوق العاده، زیبا، عمیق، دنیایی غنی، مبارزات هیجان انگیز و بخش چند نفره پرسرعتی استفاده شده است.
ویلسون همچنین به این موضوع اشاره کرد که استودیوی بایوور به پشتیبانی خود از بخش چند نفره بازی Andromeda با محتویات جدیدی ادامه خواهد داد. بطور کلی ویلسون اعلام کرد که شرکت الکترونیک آرتز از عملکرد استودیوی بایوور با بازی Mass Effect بسیار خوشحال است.
براساس گفته آقای ویلسون، در آینده شرکت الکترونیک آرتز انتظارات زیادی از برند Mass Effect دارد گرچه هنوز هیچ بازی جدیدی برای این مجموعه معرفی نشده است اما میدانیم که فیلمی براساس آن در دست ساخت قرار دارد.
در ارتباط با آیپی جدید استودیوی بایوور، شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که زمان انتشار آن با تاخیر روبرو شده است و براساس زمانبندی جدید در تاریخی بین ماههای آوریل سال ۲۰۱۸ تا مارس سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. در ارتباط با تاخیر پیش آمده برای این بازی جدید، آقای ویلسون برروی این موضوع تاکید کرد که هیچ ارتباطی با موقعیت پیش آمده برای بازی Andromeda نداشته است و قصد داشتهاند تا به استودیوی بایوور زمان بیشتری برای ساخت بهترین بازی ممکن بدهند؛ او گفت:
تصمیم گیری پیرامون تغییر زمان عرضه آیپی جدید ارتباطی با رویداد پیش آمده برای بازی Andromeda نداشته است و واقعیت این است که ما پروسه خلاقانهای در اختیار داریم و به عنوان یک شرکت، نوآوری و پیشگامی اهمیت ویژهای برای ما دارند. امروزه حضور نوآوری در بازیها از هر زمان دیگری دارای اهمیت است و در ارتباط با آن ما در صنعت بازیسازی پیشگام هستیم و این را در بازخوردهایی که پیرامون نوآوری دریافت میکنیم مشاهده خواهید کرد.
به عنوان بخشی از پروسه نوآوری ما متوجه شدیم که فرصتهای زیادی برای ارتباطات، شبکهها و جامعههای اجتماعی در سراسر دنیا وجود دارد و میتواند با بازی جدید استودیوی بایوور در ارتباط باشند، گرچه کسی وجود چنین چیزهایی را به این زودیها انتظار ندارد اما به عنوان خلاقیتی که در شبکهها و کراس پلتفرم ما وجود دارد، ما قادریم که دست به انجام آنها بزنیم. بنابراین تصمیم گرفتیم تا به تیم سازنده زمان بیشتری را برای آمادهسازی بازی خود ارائه دهیم تا نوآوری که بازیکنان دوست دارند شاهد آن باشند در بازی مورد نظر وجود داشته باشد.
در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد آیپی جدید شرکت الکترونیک آرتر نمیدانیم اما آقای ویلسون به این موضوع اشاره کرد که استودیوی بایوور در ماههای پیشرو جزئیاتی را در مورد آن معرفی خواهد کرد که ممکن است اشارهای به نمایشگاه E3 یا گیمزکام داشته باشد، حتی این امکان وجود دارد که شرکت الکترونیک آرتز تصمیم بگیرد معرفی مورد نظر را در بازه زمانی دیگری صورت دهد.
در اوایل سال ۲۰۱۷، آقای ویلسون در مورد آیپی جدید استودیوی بایوور گفته بود:
این بازی از پتانسیلی برخوردار است که نظر مردم را پیرامون عناوین اکشن بطور کامل تغییر دهد و دوستان را برای اجرای آن در کنار یکدیگر جمع کند. ما در مورد آینده این فرانچایز جدید بسیار هیجان زدهایم و فکر میکنیم که قادر است طیف وسیعی از مخاطبین را در سراسر جهان به خود جذب کند.