احتمال عرضه‌ی عناوین بیشتری از الکترونیک آرتز بر روی نینتندو سوئیچ وجود دارد

در ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ , 17:00:20
بازی فیفا (FIFA), شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts), شرکت نینتندو (Nintendo), کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

این‌طور که به‌نظر می‌رسد، شرکت الکترونیک آرتز به‌ دنبال عرضه‌ی عناوین مختلف خود بر روی کنسول نینتندو سوئیچ بوده و عرضه‌ی سری FIFA بخشی‌ از برنامه‌های این شرکت برای کنسول نامبرده است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

پس از معرفی رسمی کنسول نینتندو سوئیچ، شرکت الکترونیک آرتز از اولین ناشرانی بود که متعهد به پشتیبانی از این کنسول جدید شد. اما تاکنون تنها سری بازی‌های FIFA برای انتشار بر روی این کنسول تایید شده و همین مسئله نیز نگرانی برخی از طرفداران این کنسول را به همراه داشته است.

در کنفرانس مالی که اخیراً شرکت الکترونیک آرتز برای سرمایه‌ گذاران وتحلیلگران برگزار کرد، از آقای اندرو ویلسون، مدیر عامل اجرایی این شرکت، پیرامون چشم انداز آن‌ها برای پشتیبانی از کنسول نینتندو سوئیچ سوال پرسیده شد. او نیز در پاسخ اعلام کرد:

احساس بسیار خوبی نسبت به کنسول نینتندو سوئیچ داریم. در حال حاضر نیز مشغول بررسی عناوینی هستیم که امکان عرضه‌ی آن‌ها برای سوئیچ وجود دارد. رابطه‌ی بسیار خوبی با شرکت نینتندو داشتیم و داریم. به‌علاوه، از اینکه توانستند با عرضه‌ی کنسول نینتندو سوئیچ بسیار خوب عمل کرده و طرفداران جدی را برای خود دست و پا کنند، هیجان زده‌ هستیم.

به غیر از این موارد، آقای ویلسون جزئیات دیگری از عناوین مورد نظر به اشتراک نگذاشته و مشخص نیست کدام یک از عناوین این شرکت برای نینتندو سوئیچ عرضه می‌شود. البته با توجه به نیازمندی‌های سخت افزاری عناوین این شرکت، احتمال می‌رود الکترونیک آرتز مشغول ساخت IP های جدیدی برای این کنسول باشد. نظر شما در این رابطه چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر