گوگل شرکت سازنده بازی Job Simulator را به تیم واقیعت مجازی خود افزود

در ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ , 19:00:13
HTC Vive, Oculus Rift, VR, پی سی گیمینگ (PC Gaming), شرکت گوگل (Google), عینک واقعیت مجازی Playstation VR

امروز، شرکت Owlchemy Labs اعلام کرد که آنان به بخش واقیعت مجازی گوگل اضافه شده‌اند و به ساختن بازی‌های واقیعت مجازی برای تمام پلتفرم‌ها ادامه می‌دهند. این تیم اعلام نکرد که قیمت این معامله چه مقدار بوده است. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

امروز شرکت اولچمی لبز در بلاگ خود از اضافه شدن به تیم واقیعت مجازی گوگل ابراز خرسندی کرد و  امروز را روز بسیار بزرگ و مهمی برای تیم خود نامید. آقای «الکس شوارتز» در مصاحبه‌اش با سایت «پالیگان» پیرامون اتفاق گفت:

از زمانی که شروع به بازی‌سازی برای دستگاه‌های واقیعت مجازی کردیم، می‌خواستیم به‌صورت کلی این صنعت را جلو ببریم. از نظر ما و گوگل، ساختن عنوانی که همگی از آن لذت ببرند و همه به آن دسترسی داشته باشند، راه بسیار خوبی برای پیشرفت این صنعت است. اینکه در پلتفرم‌های مختلف بازی را منتشر بکنیم هیچ هزینه‌ای ندارد و استراتژی کلی شرکت ما این است که همگی بتوانند به بازی دسترسی داشته باشند و اضافه شدن ما به گوگل به هیچ صورت نظر ما درمورد این مسئله را عوض نمی‌کند.

بازی Job Simulator که اولین ساخته رسمی اولچمی لبز بود، برای هدست‌های واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی وایو و پلی استیشن عرضه شد و سپس با اضافه شدن کنترل‌‌های لمسی به هدست آکیلس ریفت، بازی با این هدست هم سازگار شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر