تماشا کنید: بسته‌الحاقی Arma 3 Jets به‌صورت رایگان در دسترس است

در ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ , 14:00:53
Arma 3, Bohemia Interactive, پی سی گیمینگ (PC Gaming), فروشگاه استیم (Steam)

شرکت «بُهیمیا اینترکتیو» سازنده بازی «آرما ۳» (Arma 3) به‌صورت رسمی، همان‌طور که قول داده بود، بسته‌الحاقی Arma 3 Jets  را منتشر کرد. در کنار این خبر، می‌توانید تریلر رسمی منتشر شده از بسته را مشاهده کنید. این بسته‌الحاقی به‌صورت بروزرسانی رایگان برای همه در دسترس قرار گرفته است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

بروزرسانی ۱.۷۰ ویژگی‌های جدیدی را برای بازی «آرما ۳» فراهم می‌کند. محتوی اضافی جدید، جت‌ها را به بازی اضافه کرده است. در این‌جا چند نکته برجسته پیرامون بسته‌الحاقی Arma 3 Jets DLC  وجود دارد که آن را مشاهده می‌کنید:

  • تغییرات اساسی سنسور: رابط کاربری جدید رادار برای هدف قرار دادن سلاح‌های هدایت شونده، طراحی شده توسط رادار فعال پیشرفته و فناوری سنسور مادون قرمز است.
  • لود-آوت پویای خودرو: بازی‌کنان هم‌اکنون می‌توانند، جنگ‌افزار و وسیله نقلیه خود را سفارشی‌سازی کنند. درمورد جت، این بدان معنا است که می‌توانید چه نوع مهماتی را و چه نوع تیر برای جت خود انتخاب کنید.
  • سایر بهبودها: پیشرفت‌های صوتی مختلف، کنترل کامل‌تر، چند راحل جدید از طریق اسکریپت، مانند صندلی اظطراری پرتاب‌شونده و بهینه‌سازی‌های بیشتر
  • ناو هواپیمابر CVN-83: یک ناو هواپیمابر فوق‌العاده و پرقدرت، که می‌تواند هواپیما‌های مختلف را حمل کند. یک کشتی مجهز که می‌تواند روی آن تیک-آف کنید. این کشتی قابل کنترل و راندن نیست.
  • سیستم اسلحه‌های زمینی و هوایی: ناوبر CVN-83 مجهز به سه سیستم دفاعی مستقل از جمله: ۱C AAA, Mk-49 Spartan SAM,  و  Mk-21 Centurion SAM است.

درحال حاضر، بسته‌الحاقی Arma 3 از طریق فروشگاه بُهیمیا و شبکه استیم با قیمت ۱۲ دلار قابل خریداری است. در پایان شما را به دیدن تریلر منتشر شده از محتوی جدید «آرما ۳» دعوت می‌کنیم:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر