استودیو بانجی از ضعف کنسولها در اجرای بازی Destiny 2 میگوید
در مصاحبهای که اخیراً اعضای استودیو بانجی با وبسایت IGN داشتند، اعضای این استودیو دلیل اجرای بازی Destiny 2 بر روی کنسولها با نرخ فریم ۳۰ را توضیح داده و اعلام کردند که حتی کنسول پلی استیشن ۴ پرو نیز قادر به اجرای بازی با نرخ فریم ۶۰ نبوده است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.
آقای «لوک اسمیت»، نویسندهی بازی Destiny 2، در صحبتهای خود از کنسول پلی استیشن ۴ پرو به عنوان کنسولی قدرتمند یاد کرد اما در ادامه افزود که حتی قدرت بیشتر این کنسول نیز برای اجرای بازی با نرخ فریم ۶۰ کافی نبوده است. با توجه به گفتههای او، دلیل این اتفاق نیز سیستم شبیه سازی بازی بوده که نیازمند یک پردازندهی بسیار قدرتمند است:
پردازندهی گرافیکی پلی استیشن ۴ پرو بسیار قدرتمند است، بههمین دلیل نیز وضوح تصویر ۴K را بر روی این نسخه ارائه میدهیم. اما مشکل از سمت پردازندهی کنسول است. در سیستم شبیه ساز Destiny هوش مصنوعی قوی، موجودات فراوان در محیط بازی و همچنین فیزیک خودروها، کاراکترها و موشکها را داریم که خب، این مسئله بخشی از شعبدهبازی این عنوان است. در کنار این موارد، صحنههای مختلف همانند پرتاب یک نارنجک، ترکاندن سر یکی از سربازان یا اضافه کردن پنج، شش یا هفت نفر از دیگر کاربران به یک رویداد عمومی را در نظر بگیرید که همهی اینها فشار بسیاری را به سخت افزار وارد میکند.
در پایان لازم به ذکر است که شرکت اکتیویژن بازی Destiny 2 را در تاریخ هشتم سپتامبر (هفدهم شهریور ماه) برای پلتفرمهای پلی استیشن ۴، پلی استشین ۴ پرو، اکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه میکند. البته باید اضافه کرد که تاریخ انتشار نسخهی رایانههای شخصی این بازی هنوز قطعی نشده و احتمال تاخیر در انتشار آن وجود دارد.