سازنده بازی Shadow of War: اگر شکست بخوریم، سرنوشت بدی خواهیم داشت

در ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ , 19:00:18
بازی Shadow of War

بازی Shadow of Mordor زمانی که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد یک سورپرایز برای بازیکنان محسوب و پس از بازی Batman تبدیل به دومین انتقال موفق مجموعه حوادث فیلم‌های شرکت برادران وارنر به دنیای بازی‌ها شد و امسال با نسخه دوم این عنوان یعنی بازی Shadow of War مواجه خواهیم بود. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

مایکل دی پلیتر به عنوان معاون نوآور استودیوی مونولیث در صحبت با گیم‌اسپات در مورد فشاری که در ارتباط با ساخت بازی‌های AAA وجود دارد و ابعاد آن توضیحاتی ارائه کرد؛ او گفت:

شاید بیشتر مردم مخالف باشند اما من فکر می‌کنم که تنشی که برروی ما وجود دارد بصورت کلی چیز مثبتی است چون کل استودیوی ما برروی یک بازی کار می‌کنند و برای آن فدا خواهند شد. بگذارید اینگونه بگویم، بصورت پایه‌ای اگر ما شکست بخوریم ما محکوم به نابودی خواهیم بود، این به معنی همه چیز یا هیچ چیز است، چیزی که بسیار هیجان انگیز است و منجر به تحرک ما خواهد شد.وضعیتی که در مورد بازی Shadow of Mordor وجود داشت وضعیت مشخصی بود «این اولین عنوان در این سبک محسوب می‌شود که ما برروی آن کار کرده‌ایم و اگر موفق نشویم دیگر هیچ کس شانس مجددی را در اختیار ما نخواهد گذاشت.».

زمانی که میزان فشار از حدی فراتر رود، شاهد نتایجی خواهیم بود که از سر ناچاری گرفته خواهند شد و پلیتر نیز با این فکر موافق است:

بله این موضوع بسیار استرس‌زا است اما بازی‌ها یا استودیوهای AAA زیادی وجود ندارند و فکر می‌کنم که یا شما کاری را انجام خواهید داد یا هیچکس به شما مقادیر زیادی پول نمی‌دهد تا آن کاری را مجدداً انجام دهید.

بازی Shadow of War در اواخر سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. خوشبختانه استودیوی مونولیث عملکرد خوبی را در بازی اول داشته است و امیدواریم که بتواند در نسخه دوم نیز به این موفقیت دست یابد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر