وضوح تصویر و نرخ فریم بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy اعلام شد
یکی از سازندگان بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy در استودیو ویکاریس ویژنز که اخیراً مصاحبهای با یکی از کانالهای یوتیوب داشته، وضوح تصویر و نرخ فریم بازی روی مدل معمولی و پرو کنسول پلی استیشن ۴ را اعلام کرده است. در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.
آقای «دن تانگوآی» (Dan Tanguay)، کارگردان بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy، در مصاحبهای که اخیراً با کانال HipHopGamer داشته، اعلام کرده است که این بازی با وضوح تصویر ۱۰۸۰P و نرخ فریم ۳۰ روی کنسول پلی استیشن ۴ اجرا خواهد شد. او همچنین در ادامهی صحبتهای خود به نسخهی پلی استیشن ۴ پرو بازی اشاره و اعلام کرد که وضوح تصویر و نرخ فریم این نسخه بهترتیب ۱۴۴۰P و ۳۰ فریم خواهد بود. او گفت از آنجایی که اساس بازی برای کنسول پلی استیشن ۴ بوده، این بازی از تمامی قدرت و مزایای مدل پرو بهره نخواهد برد.
آقای تانگوآی در آخرین بخش صحبتهای خود به موضوع «ریمیک یا ریمستر» بودن این بازی اشاره کرد. او گفت که این بازی را نمیتوان یک ریمستر ساده نامید، زیرا کدهای آن مربوط به بیست سال قبل بوده و دیگر قابل استفاده نبودهاند. در مقابل، از میزان علاقهی کاربران به نسخههای قدیمی آگاه بوده و بههمین دلیل نمیخواستند تا بازی یک ریمیک باشد.
در پایان لازم به ذکر است که بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy یک کالکشن بوده و شامل بازیهای Crash Bandicoot، Cortex Strikes Back و Warped میشود. این بازی قرار است در تاریخ سیام ژوئن (نهم تیر ماه) برای کنسولهای مزبور منتشر شود.