از دید تئوریک قابلیت اجرای بازی DiRT 4 با کیفیت ۴k و نرخ فریم ۶۰ برروی پروژه اسکورپیو امکان‌پذیر است

در ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ , 18:00:12
بازی DiRT 4

کنسول پروژه اسکورپیو در اواخر سال ۲۰۱۷ برروی قفسه فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت و قرار است که بیشترین قدرتی که تا به امروز توسط هیچ کنسول دیگری در اختیار بازیکنان قرار نگرفته است را فراهم کند. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

مسلماً پروژه اسکورپیو قدرت کافی را برای سازندگان به ارمغان خواهد آورد تا کیفیت بیشتری را برای بازی‌های خود خلق کنند. پُل کولمن از استودیوی کدمسترز به عنوان مدیر ارشد طراح بازی DiRT 4 در پاسخ به این سوال که آیا قابلیت اجرای این بازی با کیفیت ۴k و نرخ فریم ۶۰ برروی پروژه اسکورپیو وجود خواهد داشت یا خیر و او اعلام کرد:

بنظرم موضوع جالبی برای بررسی است. می‌دانیم که بسیاری از طرفداران این بازی از اجرای آن با کیفیت ۴k برروی رایانه‌های شخصی لذت می‌برند و از دید تئوریکی اینکار امکان‌پذیر است.

گرچه آقای کولمن بلافاصله اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای انجام این کار ندارند. او در ادامه توضیح داد:

کارکنان بخش فنی در صورتیکه چنین قولی را بدهم از دست من خوشحال نخواهند شد پس در نتیجه تنها باید صبر کرد و دید. ما هیچ برنامه‌ای برای پشتیبانی از پروژه اسکورپیو در حال حاضر نداریم و همچنین هنوز زود است که بخواهیم در مورد چنین چیزی تصمیم بگیریم.

آقای کلومن همچنین تایید کرد که نسخه پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان بازی DiRT 4 با نرخ فریم هدف ۶۰ ساخته شده و رزولوشن پویایی برای آن در نظر گرفته شده است.

نرخ فریم ۶۰ چیز مهمی برای ما بود و هدف ما اجرای بازی با رزولوشن ۱۰۸۰p بوده است اما در صورت الزام این مقادیر کاهش خواهند یافت.

بازی DiRT 4 در هفته آینده برای پلتفرم‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر