بتسدا چگونه قادر به تقویت کیفیت بصری شهرهای بازی The Elder Scrolls 6 خواهد شد؟
به احتمال زیاد میتوان بازی The Elder Scrolls V: Skyrim را بهترین عنوان در مجموعه خود از نظر جزئیات دانست که در آن شاهد تنوع و نقشه گستردهای بودهایم و سازنده بوسیله آنها قوه تخیل بازیکنان و شوق آنها به کاوش را به گونهای که در هیچ بازی مشابهی شاهد آن نبودهایم افزایش داده است. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.
با وجود فوق العاده بودن نقشه بازی The Elder Scrolls V: Skyrim اما میتوان شهرها و جمعیت آنها را یکی از نقاط ضعف آن دانست. برخلاف Novigrad در بازی The Witcher 3 یا شهر امپراطوری در Skyrim، باقی شهرهای بازی Skyrim معمولاً در ابعاد کوچکی طراحی شده بودند و جو زندهای را در محیط بازی ایجاد نمیکردند. گرچه بیشتر مشکلات در شهرهای بازی مربوط به طبیعت آن میشدند. مسلماً نباید انتظار داشت که در همه شهرهای Skyrim با چیزی که در شهر امپراطوری مواجه بودیم برخورد کنیم.
آیا بتسدا قابلیت کار کردن برروی شهرها و تقویت آنها را در بازی The Elder Scrolls 6 خواهد داشت؟ دلیلی بر منفی بودن پاسخ این سوال وجود ندارد. چیزی نیست که مانع بزرگی و خاطره انگیز شدن شهرهای این بازی همچون چیزی که در بازی The Witcher 3 شاهد آن بودیم گردد. شاید بد نباشد که بتسدا در این زمینه The Witcher 3 را الگوی خود قرار دهد.